Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Expedia.com
Booking.com
Priceline
737 kr.
Forudbetaling er ikke nødvendig
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Medlemsvurdering
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
48-53 af 66 anmeldelser
Anmeldt d. 10. august 2014

En ferie på Hohenwarte, kort som lang, er paradis for både børn og voksne. Vivi og Dres er de mest gæstfrie og hyggelige mennesker, der lever og ånder for stedet, og det kan mærkes. Vi kommer gerne igen.....

Dato for ophold: august 2014
1  Tak, Majbuc
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 4. august 2014

Når man nu kommer tilbage til Hohenwarte, og holder ferie for anden gang, i den samme sommer. Så må det være fordi at stedet gør noget ved én, som er godt.
Jeg var på Hohenwarte for første gang sidste år, med mine børn. Gentog succesen i år, og vendte lige tilbage et par dage 2 uger senere, for at få det sidste med.
Der findes ikke noget andet sted, hvor man på samme måde glider i ét med værtsparret, og deres ansatte.
Her bliver der virkeligt arbejdet for gæsternes tilfredshed, på en måde som virker ubesværet.
Det er tydeligt at Vivi og Dres ikke blot er værter på Hohenwarte....
Det er deres liv.

Værelsestip: Værelserne på sydgavlen, har dør ud til en skøn have.
    • Værdi
1  Tak, Martin L
Anmeldt d. 31. juli 2014

Når sjælen trænger til ferie, så går turen til Hohenwarte. Der er højt til loftet og rummeligheden er i top. Stemningen kan ikke og skal ikke forklares, den skal opleves :-). Det føles som om ferie er en uniform som tages på når man kommer og - modvilligt - afleveres ved ud check. Nu er vi lige kommet hjem efter 5. besøg på 10 år. Og vi kommer igen :-). Det sociale netværk på stedet er som facebook live - det er vel måden at beskrive det på. Hunde, børn og barnlige sjæle smiler bredt og sover roligt - alle er velkomne og får samme hjertelige behandling. Dejlig mad, super vejr, fantastisk samvær ved bålet til solen rammer vadehavet. Tak for i år - vi ses. Os 3 fra Jyllinge

Værelsestip: Alle værelser er gode - 2. gang ved du præcis hvilket der passer bedst til dig og din familie.
2  Tak, Caia H
Anmeldt d. 19. juli 2014

Kære Vivi og Dres

Mange tak fordi vi kunne holde vores bryllupsfest hos jer. I var med til at give os en helt fantastisk dag, hvor der var tænkt på det hele og hvor vi bare kunne koncentrere os om at sige "ja". Omgivelserne kunne ikke have været bedre, betjeningen var i top og jeres imødekommenhed og fleksibilitet gjorde det meget nemt at holde fest for 125 mand. Alle vores gæster har rost stedet og hvis alt går vel ses vi om 12,5 år til kobberbryllup.

Kærlig hilsen Adam og Camilla

Dato for ophold: juni 2014
  • Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, CamillaBFink
Anmeldt d. 16. juli 2014

Allerede ved det første glimt af Hohenwarte gård nede fra grusvejen kunne man se de mange løse hunde. Da vi ankom var det første vi så en stor løs hund der lagde en stor hømhøm midt på legepladsen blandt de legende børn. De ansvarlige ejere brugte tiden i campingstole foran deres værelser med masser af Slots pils fra æ græns til sent ud på aftenen, og det lød som om de morede sig! En enkelt gang påtalte jeg en af hundenes gøen og den retfærdige straf faldt prompte: den blev overhældt med øl!
Værelserne var ret usmageligt indrettede og ekstremt lydte - vi kunne således med stor præcision følge med i naboens toiletrutiner. Aftenmaden var ikke prangende i forhold til den pris man betalte for den. Efter sigende indeholdt den overdådige morgenmad alt fra A-Z (ifølge hjemmesiden). A-Z er nok lettere overvurderet; der var ihvertfald fokus på F for fluer der frejdigt gik til den i det nærmest uoverdækkede brød og pålæg. Selv i de mere primitive dele af Afrika er der en eller anden for fluenet - det kunne de lære noget af i Højer!
Hvis disse ubehageligheder blev direkte afspejlet i prisen kunne det måske være acceptabelt. Desværre er det ikke tilfældet - Hohenwarte er ikke et udpræget billigt sted at være. Et godt råd er at køre over grænsen: 5 km sydpå ligger Tyskland hvor kvaliteten af overnatning i forhold til pris stiger markant.

Jeg vender ikke tilbage til Hohenwarte!

• Værelser
11  Tak, Frederik A