Anmeldt 15. juli 2014

Vadehavs Camping drives af et ægtepar og det giver altid en god oplevelse, når mutter og fatter selv er på stedet. De har wi-fi i den hyggelige café og i den ligeså TV stue. Der er opvarmet swimmingpool og hoppepude til børnene. Pladsen ligger lige bag diget.

Værelsestip: Dette er ikke et hotel, men de har hytter. Vi overnattede ikke i en hytte, men i vores egen campingvogn.
  • Overnattede: juli 2014, rejste som par
5  Tak, KurtKragh
Anmeldt 18. februar 2014

Pladsen ligger skønt lige ved digerne ud til Vadehavet,af steder i nærhden der kan nås på en gåtur kan nævnes Vidåslusen og Højer sluse. Pladsen har en Cafe med skønne hjemmebagte kager,kaffe og dejlig fadøl. Et skønt værtspar med et dejligt humør og meget hjælpsomme.
Er man til fred og ro, og den til tider barske natur er dette en anbefalelses værdig plads.

• Overnattede: februar 2014, rejste som par
4  Tak, Torben Ø
Anmeldt 5. oktober 2013

God beliggenhed helt ude ved digerne ved vadehavet. Pladsen er også egnet til cyklister. Teltpladsen er hyggelig med gode læforhold, bordbænkesæt og bålplads.

Vi blev mødt med stor vejlighed i receptionen

• Overnattede: september 2013, rejste som par
3  Tak, Tove G
Anmeldt 4. oktober 2013

Jeg (vi) kom ved et tilfælde til Vadehavs Camping i 1996, og er siden da blevet draget af stedets beliggenhed og dets til tider barske natur med kraftig vind fra Vadehavets åbne vidder.
Besøgene på stedet er efterhånden talrige, og i 2013 er det besøgt to gange, i maj, og i september.
Er man til natur, og ro og fred, så er det stedet, men også børnefamilier kan have stor glæde af stedet, for både "svømmepøl" og en god legeplads er at finde på stedet. Det samme er en LILLE restaurant, og skulle den være for LILLE, ligger "Jagtstuen" lige på den anden side af vejen.
"Jagtstuen" er en Vildtrestaurant drevet af Højer Hjortefarm, og der serveres KUN kød fra egen avl. Kødet på stedet er i absolut SÆRKLASSE. Det kan IKKE beskrives, det skal OPLEVES, og prislejet? Meget fornuftigt, helt og holdent "i den rigtige ende af skalaen".
Såvel campingpladsen, som "Jagtstuen" for mine (vore) bedste anbefalinger.

• Overnattede: september 2013, rejste som par
4  Tak, SchwartzCPH
Anmeldt 6. januar 2013

Som fastligger på Vadehavscamping kan jeg varmt anbefale den til alle, der ønsker ren natur og fred og ro. En dejlig lille plads lige op af Vadehavets skønne natur med en sød og altid smilende "campingmor" og en hygsom "campingfar".
Hyg dig ved din egen campingvogn, nyd en kaffe i Lindas Cafe eller en kold fad i baren.
Se dig om i Højer eller Tønder eller tag en smut over grænsen, mulighederne er mange.
Nyd det rige fugleliv eller gå en tur op til pladsens lille sø.
Vi fastliggere nyder også at gøre bekendtskab med nye "løse", så bare kom.

• Overnattede: juli 2012, rejste med familie
4  Tak, Ulla H