“Dejlig cafe mad med super betjening”
Anmeldelse af Central Cafe Fitz

Central Cafe Fitz
Køkkener: Spisested
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 28. januar 2018 fra mobile enheder

Kan klart anbefale deres spaghetti med gambas og olivenolie - super lækkert og drengene spiste en god bøf som var perfekt stegt.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Rikke F

Anmeldt 27. juli 2017

Beliggende midt på torvet i Timmendorfer er det nærmest en restaurant man ikke kan komme udenom, og første aften i Timmendorfer Strand, valgte vi dog også at sætte os på Fitz. Vi valgte en af de mere lette retter, suppleret med en flaske af husets vin. Alt var som forventet, og heller ikke mere. Serveringspersonalet, som virkelig knokler, yder en fantastisk service og fortjener stor ros. Alt i alt en dejlig aften, med masser af varme fra de utallige gas-varmere der er overalt, og så den store markise der muliggør at sidde til langt efter mørket har sænket sig.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, 83olev
Anmeldt 24. april 2017 fra mobile enheder

Cafe Fritz et rigtig hyggelig spisested både uden for og indenfor og bare til hygge
Jeg fik karrysuppe som som smagte himmels og der efter en wienersnitsel med Champions sous som også brasedekartofler og der var rigeligt et rigtig godt måltid

Dato for besøg: april 2017
Tak, Farunge
Anmeldt 26. november 2015

altid fuldt hus.Gode caferetter, dejlige kager og ikke mindst skøn beliggenhed. På grund af overdækningen og gasvarmere kan man sidde ude det meste af året. Som et ekstra plus kan man have sin hund med.

Dato for besøg: august 2015
Tak, skipperdk2015
Anmeldt 29. oktober 2015

Hyggeligt sted, hurtig servering. Du skulle bestille bord aftenen før, hvis du ville være sikker på der var plads.
Når du kommer om morgenen bliver du med det samme anvist din plads hvor der er gjort klar efter din bestilling.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, 42jetteh

Rejsende, der kiggede på Central Cafe Fitz, kiggede også på

Scharbeutz, Slesvig-Holsten
Timmendorfer Strand, Slesvig-Holsten

Har du været i Central Cafe Fitz? Fortæl om dine oplevelser!