Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 2. august 2021

Godt hotel med pæne renoverede værelser, vi brugte det til en enkelt overnatning. Hotellet ligger i et industri område, men der er til gengæld fred og ro. Spiste i restauranten, og fik nok den bedste wienerschnitzel jeg længe har smagt.

Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, mortenj198
Anmeldt d. 12. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi ankom ved midnatstid og fik et fint familieværelse. Resten af hotellet er noget slidt og trist. Morgenmad er ok, men rugbrødet er optøet, æggene overkogte osv., så ikke sammenhæng ml pris og kvalitet.

Dato for ophold: oktober 2019
1  Tak, mgeikers
Anmeldt d. 19. juni 2019

Fint værelse og pænt og rent.

Internetforbindelsen er utrolig langsom, så ikke særlig egnet til forretningsfolk, som har brug for Wi-Fi der fungerer.

Morgenmad er ikke incl i værelsesprisen og betales særskilt.

Dobbeltværelse: 33,00 Euro

Middagen blev indtaget i restauranten og vi fik en udmærket middag med årets nye asparges til.

Dato for ophold: juni 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, John J
Anmeldt d. 10. juli 2016

Dette hotel er velegnet til den enkelte forretningsmand der kun søger en overnatning uden behov for fitness og wellness. Faciliteterne var I dårlig stand. Jacussien var I stykker. Personalet manglede viden om lokalkendskab som offentlig transport og attraktioner m.m.

Dato for ophold: juni 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, michaelsA3776HP
Anmeldt d. 26. juli 2015

Ikke en parkeringsplads ledig i lufthavnen!!
Vi tog af sted en dag før inden afgang til Kreta, her kunne jeg parkere i kælderen for 5€ pr dag. Hotellet var super, fine værelser, lækker morgen og aftensmad.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, that i