Ferie som i gamle dage

Måske er jeg skadet af at være opvokset ved vand. Men sejlture elsker jeg. Hyggelig og rar tur. At... læs mere

Anmeldt d. 25. juni 2018
DasNorre
Esbjerg, Danmark
fra mobile enheder
Weekendophold

Vi fik en dejlig tur i solskin på de flotte søer , skoven stod forårsgrøn, så vi nød turen , fin... læs mere

Anmeldt d. 6. maj 2018
poulh588
Jystrup, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 26. maj 2016

En ok tur, men hurtig kedelig, da der ikke skete meget. Man kan måske nøjes med kun at tage en mindre del af turen

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Keld L
Anmeldt d. 1. juni 2014

Turen var fin nok, men efter 5 minutter havde vi set, hvad resten af turen ville byde på - og så er 2 timer lang tid på søen..

Dato for oplevelse: april 2014
1  Tak, HelleDK
Anmeldt d. 29. maj 2014

en behagelig sejltur hvor vi kunne nyde en "Imbiss-frokost". Vi kunne nyde udsigten, som var rimelig ensartet på hele turen(skove)

Dato for oplevelse: maj 2014
1  Tak, Knud V
Anmeldt d. 22. september 2013

Snyd ikke jer selv for denne oplevelse en flot sejltur gennem 5 søer det var bare smukt. og bådene som der sejles med er både store og konfortable og med en besætning som også taler engelsk

Dato for oplevelse: august 2013
1  Tak, knudesbjerg
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 4. september 2012

Pris 10 Euro for to timer er okay. Ville gerne have haft frokost om bord, men ikke muligt på turen, starter kl. 12:00.

1  Tak, Salzwedell
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original