“Dejlig pizza og pasta”

nr. 6 af 83 Restauranter i Cochem
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 21. august 2016

Vi havde valgt pasta retter og min datter der er vegetar havde valgt en pizza. Alle retterne var virkelig gode.

Tak, inget591

Anmeldt 4. august 2016

Maden var god men dyr.
Det der dog irriterer mig - ikke blot på La Baia er at personalet er så dårligt til tysk. Og flere tjenere aner slet ikke hvad engelsk er for noget.
Det giver for mange misforståelser, - at man næste skal tale fingersprog for at bestille "bratkartoffeln" i stedet for Pommes Frites til sin Schnitzel, - fordi betjeningen ikke forstår noget ud over teksten på menukortet.
La Baia burde være bedre på det område, - så den ellers så gode mad, - bliver understøttet af en ligeså god og udsøgt betjening.
Så ville oplevelsen være pengene værd

Tak, Bent I
Anmeldt 18. juli 2016 fra mobile enheder

Maden var ok - da den kom langt om længe ... Efter pænt over en time. I sagens natur havde vi indtaget drikkevarerne på det tidspunkt, så vi bestilte en omgang mere. Den blev så serveret godt 10 minutter efter at vi var færdige med at spise... Efter tre rykkere. Det holder bare ikke.

Tak, Badeanden
Anmeldt 6. juli 2015 fra mobile enheder

Dejlig udsigt, men middelmådig mad og et langsomt køkken. Lidt for tysk udgave af pizza og pasta, men med en fremragende udsigt.

Tak, Badeanden
Anmeldt 2. september 2013

Restauranten ligger meget centralt og godt beliggende i Cochem, med en dejlig tagterrasse. Vi fik en pizza og en rump steak, en flaske vin, (anbefalet af tjeneren) samt kaffe. Ialt 61 euro, hvilket ville være ok, hvis der var serveret andet en optøet pomfritter til bøffen. Det var for spartansk. Og den var mere rød end medium som bestilt. Men mør og smagte godt. Pizzaen var mere end perfekt. Betjeningen ok, men tæt på at være arrogant. Måske trætte efter en lang sæson.

Tak, peter j

Rejsende, der kiggede på La Baia, kiggede også på

Cochem, Rheinland-Pfalz

Har du været i La Baia? Fortæl om dine oplevelser!