“Travlt, men i orden.”

Rialto
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 23. juli 2018

Da det var højsommer var der virkelig travlt, men alligevel var betjeningen venlig og helt i orden. Maden god, om end ikke på niveau med de bedste italienske restauranter. Det bør man heller ikke forvente i en by som Braunlage. Vi var godt tilfredse.

Tak, pete959c

Anmeldt 21. juli 2018

Vi fik pizza og både mad og betjening var fuldstændig gennemsnitlig så intet dårligt at sige men heller ikke noget specielt

Tak, PerS1225
Anmeldt 12. februar 2018 fra mobile enheder

Hele familien spiste pizzaer og alle var meget godt tilfredse. Desværre meget begrænset dessertkort. Bestil bord stedet er velbesøgt.

Tak, Kenneth K
Anmeldt 29. august 2017 fra mobile enheder

Her er pizzarestauranten midt i byen. Ikke så meget fikumdik - pizzeria som det skal være og til rimelige priser.

Tak, Lars J
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

Flinkt personale og god mad til prisen. Meget børnevenlig. Rigeligt mad.

Lidt kedelig indretning, men der var god stemning og propfyldt hver aften.

Tak, bista1984

Rejsende, der kiggede på Rialto, kiggede også på

Braunlage, Niedersachsen

Har du været i Rialto? Fortæl om dine oplevelser!