“Kedeligt”

Restaurant Altes Forsthaus
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Meget sløv betjening. Kedelig mad. Bagekartoffel overdænget med dressing dårligt bagt. Virker gammel. Ikke prisen værd. Udeservering på pæn terresse.

Tak, EliseLF

Anmeldt 25. juli 2019 fra mobile enheder

Rimelig god mad til rimelige priser
Hurtig levering og et engelsk menu kort
Pomfritterne var lidt kedelige men salaten var god

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Kreaknapper
Anmeldt 23. juli 2019 fra mobile enheder

Tysk mad på kortet og ikke meget andet. Vi var forbi til en kort frokost på en varm dag og vi valgte kun en øl og noget vand. Kortet var god tysk mad men ikke lige os på en varm dag. Betjeningen virkede unge og venlige.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, kenpI9691XU
Anmeldt 4. november 2018

Vi har besøgt stedet før men dette er sidste gang vi kommer der. Maden levede ikke op til forventningerne, kødet/bøfferne var sej som sålelæder og levede ikke op til at rette vi bestilte var den dyreste på deres menukort, så vi fik ikke hvad vi forventede :o(

Dato for besøg: november 2018
14  Tak, 992erikn
Anmeldt 16. februar 2018 fra mobile enheder

Et af de bedre steder - meget hyggeligt sted. God tysk mad - især fine vildt retter og schnitzler. Børneretter var de bedste vi oplevede i Braunlage.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Gizmoalf

Rejsende, der kiggede på Restaurant Altes Forsthaus, kiggede også på

Braunschweig, Niedersachsen

Har du været i Restaurant Altes Forsthaus? Fortæl om dine oplevelser!