Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Vi bookede 2 overnatninger via booking.com da anmeldelserne der var OK og lovede venligt og meget imødekommende vært samt lækker morgenmad. Det var en mild overdrivelse. Vi finder noget bedre næste gang vi er i Harzen.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Mikkel C
Anmeldt 22. juli 2017 fra mobile enheder

Vi skulle lige bruge en overnatning, til turen hjem fra Italien, og valgte dette sted. Ikke luksus, men hyggeligt. Rigtig tysk stil. Gide senge og rent. Rigtig god morgen mad med dejlig stemning.

Hotellet ligger lige ved skibakken, og man kan gå til indkøb. Harzen er en by i 80'er stil som er charmerende. Søde mennesker. Cafeteriet på isbanen er en oplevelse i sig selv.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Mette O
Anmeldt 28. juli 2016 fra mobile enheder

3 overnatninger i Braun lage. Ældre hotel,- ret lille værelse og badeværelset meget lille. Men ok i forhold til prisen. Det hele var meget rent og pænt holdt. Ok morgen buffet,- men ikke overdådig. Meget venlig og rar værtspar. Vi vil gerne gør brug af dette hotel igen, til en tur i Hartzen.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Anne F
Anmeldt 24. maj 2015 fra mobile enheder

Der er meget stor forskel på hvordan service opleves forskellige steder i verden.

Værterne her deler ikke min opfattelse af service.

Mad var den værste jeg har fået på et hotel - og det var tydeligt at de på ingen måde var bemandet til at betjene de 40 mennesker vi var i vores gruppe.

Inden vi kom derned havde vi spurgt om det var mulighed for opbevaring af vore mountainsbikes - alle 40 i et prisleje mellem 20-60.000 kr. Og jo - der var cykelrum...
Som var sikret med en hængelæs til max 35 kr i Harald Nyborg...

Vælg et andet hotel - det her er spild af penge !!!

Overnattede: maj 2015, rejste med venner
Tak, Nicholas v
Anmeldt 21. maj 2015 fra mobile enheder

Så dårlig mad skal man lede længe efter, det var nærmest uspiseligt. Sidste dag fik vi grill mad, skønt kødet aldrig havde set en grill?!? Og for at det ikke ska være løgn så fik vi deserten serveret samtidig med hovedretten.

Overnattede: maj 2015, rejste med venner
2  Tak, René L