170 $
  • Gratis parkering
Hotel Sonnenberg Schlosschen(Braunlage)(Meget for pengene!)
58 $
56 $
  • Bar/lounge
Landhaus Irmgard(Braunlage)(Meget for pengene!)
96 $
Carlsruh(Braunlage)
117 $
Memory Hotel(Braunlage)
94 $
156 $
  • Pool
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 177 $ pr. overnatning.

89 $
Berg-Hotel(Braunlage)
71 $
64 $
Anmeldt for 14. marts 2017 fra mobile enheder

Kommer gerne igen god morgenmad og middag og rigtig god beliggenhed. Fine værelser dog i forskellige størrelser men alt var rent og pænt der ligger musik og dansested 200m derfra ligeledes ligger skibakkerne i gåafstand derfra

Overnattede: marts 2017, rejste med venner
Tak, Tina D
Anmeldt for 21. september 2016

En klassisk tysk restaurant med et menukort domineret af schnitzel i alle tænkelige afskygnonget.
Velsmagende tilberedt og med rigelige portioner.

Der var meget velbesøgt med en overvægt af 60+ og stemningen var derfor lidt mat.

Man bliver ikke snydt ved at vælge Altes Forsthaus, men en uforglemmelig oplevelse er det nu ikke

Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, jan-soerensen
Anmeldt for 26. juli 2016

Hotellet er præcis som billederne viser det - et ældre charmerende hotel, bygget af træ.
Det er hyggeligt og charmerende på sin egen måde, med træ over alt og ældre/gamle møbler.
Maden er tysk - der er rigelig af den og det smager fantastisk.
Hotellet tilbyder specielle MTB/cykel ophold, hvor man får 3 nætter, morgenmad og aftensmad, samt mulighed for at smøre en madpakke til at tage med på cykelturen - og det er pissebilligt i forhold til kvaliteten af hotellet, maden osv.

• Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, Kenneth G
Anmeldt for 23. maj 2016

Skulle på vores lille ferie i Braunlage, i pinsen, have lidt varme i kroppen, og tog ind på restauranten for at få en varm aspargessuppe, det var højsesson for hvide asparges. Stedet er hyggeligt og vi fik vores suppe. Efter at have smagt på den og konstateret at den var lidt kold, meddelte vi tjeneren dette, og der blev uden yderligere diskussion taget af bordet, og efter lidt venten, kom der nye portioner på bordet, og alle var glade.
Stedet er godt besøgt og suppen smagte godt. Så man kan roligt besøge stedet, der på trods af et lille bump på vejen, leverede varen.

• Overnattede: maj 2016, rejste med venner
Tak, Flemming l
Anmeldt for 8. maj 2016 fra mobile enheder

Restauranten har fået kåret dets wienerschnitzel med blåbær som Harzens bedste original opskrift.

Vi foretrak nu wiener- og jägerschnitzel, som her serveres veltilberedt og rigeligt, som det sig hør og bør i Tyskland.

Lidt sløv betjening, og tavs stemning blandt gæsterne, trækker ned en tidlig søndag aften.

Stedet kan anbefales. Reserver plads fredag og lørdag.

Overnattede: maj 2016, rejste med familie
Tak, ViggoWS