Anmeldt 10. september 2016 fra mobile enheder

Gæstfrihed uden lige. Super beliggenhed. Vi kommer gerne tilbage. Total afslappende atmosfære. Næsten som at være gæst på badehotellet. Dejligt område til spadserture eller cykel. En god ting er at du selv tager en øl i hotellets køleskab bare du husker at sætte en streg på blokken med dit værelses nummer.

Overnattede: august 2016, rejste som par
1  Tak, Michael S
Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

3 overnatninger som bare var gode. Hyggelig familiær atmosfære. Vi havde tilkøbt aftensmad og det var 3 gode almindelige retter. Man får fuld valuta for pengene. Men forvent ikke luksus og fine forhold. Men det er et super hyggeligt familiehotel. Vi komme igen til vinter hvis vi kAn se der er sne på bjerget

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Ole M
Anmeldt 22. juli 2016

Har endnu engang været i Braunlage og boet tre nætter på Hotel Sonnenberg Schlossen. Også denne gang var der en dejlig familiær stemning, hvor, Jacqueline, Mike og Martin servicerede os med god jævn mad og et smil. Vi kommer helt sikkert tilbage til hotellet, som for os er et perfekt sted til afslapning og traveture i en forlænget weekend.

Vibeke og Jan

• Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Jan P
Anmeldt 20. februar 2016

Hyggeligt familie hotel. Rigtig god service, venligt og imødekommende. God hverdags mad hvis man spiser aftensmad. Værelserne er store og hyggelige. Ligger godt og centralt i Hartz - og i byen. Super service

• Overnattede: februar 2016, rejste som par
Tak, jesell657
Anmeldt 17. juli 2015 fra mobile enheder

4 dage har vi tilbragt på det hyggelige familie hotel. Ligger fint placeret midt i Harz.
Forenden ad vejen ligger vandre stigerne.
Det ER anderledes\særpræget og en del stil forvirring med men masser af hygge med kro fatter og mutter og søn og hunden Paula. Vores værelse havde et egyptisk tema... Hvilket føles noget underligt midt i de tyske bjerge. Det skal siges der er meget rent og pænt på hotellet. Det er venlige hjælpsomme folk. Maden er meget simple husmandskost, skal man være forberedt på.
Så alt i alt et hyggeligt ophold til gode penge.

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
Tak, Belice P