Åben i dag: 08.45 - 15.45

Fuld fart

Anmeldt d. 3. august 2019
Sussi S

Anmeldt d. 26. juli 2020

Familie på 4 tog turen (13 og 15 år), det var noget vi så frem til. Først er det meget stejl og jeg valgte at gå, det næste stykke er der smalt spor mellem meget store ujævnheder i stien ved siden af sporet. Ellers løst underlag som besværliggør at bremse. Det er ikke forsvarligt, særligt ikke når det er en autoriseret rute til en pris på 22€ pr mand. Billeder viser kun de ‘gode’ steder. Jeg er endt med en brækket håndrodsknogle. Og gips i 3 måneder. Øv!! Iøvrigt sidder bremse langt fra styr, så det er svært at have kontrol over bremsen og dermed farten. Kræver kæmpe hånd. Min cykel peb hver gang jeg bremsede, fik den forbyttet med en anden efter transporten derop. Havde ellers afprøvet bremser i bunden. Tænker at den ikke virkede efter hensigten, men det er lidt svært at gøre noget ved, når man er nået toppen og har brugt 1 time i kø. Det skal siges at resten af familien synes det var sjovt. Det synes jeg også men jeg er utilfreds med forholdene på banen ikke er sikkerhedsmæssig forsvarlig og som vist på billeder.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 857metteh
Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Sjov oplevelse at trille ned af bjerget. Når man ikke er vant til mountainbike eller lignende, er det første stykke noget stejlt og ujævnt, men man styrer jo selv farten. Længere nede bliver stien bredere og mere jævn, så man trygt kan få lidt fart på. De 22 € er turen værd, men ved Bocksberg bjerget kan man køre med mountaincars ned af bjerget til det halve - det er mindst lige så sjovt og der er også en rodelbahn på toppen af det bjerg.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, AnjaFD
Anmeldt d. 3. august 2019

Vi tog liften op, og det fungerede super med at have løbehjulene med op, dog var vi skuffet over da vi fik udleveret løbehjulene, at manden KUN ville tale tysk da han skulle forklare om det, "vi forstår og taler utrolig lidt tysk selv" så vi måtte jo bare springe ud i det selv, og må da sige det startede mega stejlt, men super sjovt, så man blev lidt mere tryk på dem
Kan klat anbefales, og de er de 20 euro hver pr mand.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Sussi S
Anmeldt d. 22. juli 2019 fra mobile enheder

Vi var 2 voksne og 2 drenge på 11 og 14 år og vi havde fundet denne Monsterroller tur på TripAdvisor og tænkte, at det kunne være sjovt at prøve. Det kostede € 20,- pr person og for det beløb for man en tur på Monsterroller og transporten op på bjerget i lift. Man skal have Monsterrollerne neden for bjerget, hvor man også bliver instrueret i hvordan de virker og hvordan man skal bremse. Efter udlevering og sikkerhedsgennemgang af Monsterrollerene, så gik vi hen til liften med dem og der er der specielle vogne, hvor man kan sætte Monsterrollerne ind og så tager man selv med i en lukket kabine bagefter. På toppen af bjerget står der nogle og tager Monsterrollerne af, så de står klar til man selv kommer op. Så er det ellers bare ned af bjerget:-)! Det første stykke ned er rimelig stejlt, så 2 af os valgte at trække ned på det stykke, men ellers var resten af turen rigtig fin og spændende og man kunne jo selv bestemme hvor meget man bremsede. Man må maks køre 10 km/T, men vi så nu flere som kørte noget hurtigere og også nogle som væltede ;-)!

Dato for oplevelse: juli 2019
2  Tak, tinal816
Anmeldt d. 17. april 2019 fra mobile enheder

14 euro for en tur fra toppen og 12 fra midten. Det virker dyrt for en tur på løbehjul men sikken. Fart, forhindringer, hullede veje osv. Actionpræget på den fede måde.

Absolut et af højdepunkterne for vores dreng på 14.

Man skal være 16 for at køre alene ned uden voksen.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, Roland V