“Jævnt. ”

Jasper
Køkkener: Centraleuropæisk
Spisemuligheder: Efter lukketid
Spisemuligheder: Efter lukketid

Typisk cafeburger, og det gør de såmænd udmærket. Da jeg bestilte en fadøl, kom der en Carlsberg, hvilket var lidt ærgerligt. Tyskerne laver bedre øl selv. Jeg bad om at få en ekstra øl. Den kom aldrig, men var på regningen til slut. Jævn cafémad og jævn betjening.

Tak, christianhB6527PZ

Da vi ikke kunne få bord samme aften, ønskede vi at bestille bord til næste aften. Tjeneren tog arrogant og modvilligt imod vores reservation. Overvejer virkelig om vi har lyst til at komme igen.,,,

Tak, J9971IVmettes
Anmeldt 28. december 2019 fra mobile enheder

Super lækre burgere, efter en del ventetid. Hyggelig betjening og gide drinks. Og god placering midt i byen.

Dato for besøg: december 2019
2  Tak, s_klarskov
Anmeldt 11. november 2019 fra mobile enheder

Besøgte restauranten en søndag aften.
Indledningsvis kan man blive lidt i tvivl om det er mere bar end et spisested, men det skulle heldigvis vise sig at være kanon mad serveret af et smilende personale. Udvalget af bla. Hjemmelavede burger var vældigt stort og ligeledes var sortimentet af helt frisklavede cocktails.. Besøget blev bestemt ikke ringere af den hyggelige 60'er musik i baggrunden..

Dato for besøg: november 2019
3  Tak, thomasfromn
Anmeldt 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Personalet kom hurtigt med de bestilte drikkevarer. Maden smagte godt og der var en god stemning. Vi var 3 som bestilte steak, laks med tagliatelle og salat med grillet kyllingestrimler.

Dato for besøg: oktober 2019
6  Tak, brarup357

Rejsende, der kiggede på Jasper, kiggede også på

Braunlage, Niedersachsen
Braunlage, Niedersachsen

Har du været i Jasper? Fortæl om dine oplevelser!