“Lækkert og med flot udsigt over Braunlage”
Anmeldelse af Kleine Auszeit

Kleine Auszeit
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 19. september 2020

5 gamle mænd på cykeltur i Harzen, fik heldigvis bord på Kleine Auszeit. Masser af gæster i byen og corona begrænsinger betød at vi havde svært ved at finde et spisested.
Heldet ville at Klne Auszeit havde et ledigt bord. Vi fik fantastiske bøffer og god vin vejledning.
Kan klart anbefales og vi kommer igen næste år.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Lars J

Anmeldt 4. juli 2020

Værtsparret fra vores hotel drev også denne restaurant. Vi følte os velkommen! Og der blev serveret gid og varm mad.

Tak, J9971IVmettes
Anmeldt 30. juli 2019 fra mobile enheder

Klart et besøg værd.
Hyggeligt, og lækker mad.
Restauranten ligger lidt afsidigt - væk fra trafiklarm.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 429henrikn
Anmeldt 22. maj 2019 fra mobile enheder

Stedet er stadig charmerende og må være den bedste restaurant i Braunlage. Opmærksomt og venligt personale. Veltillavet mad og spændene sammensætninger. Vi siger tak for en god aften!

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Christerholte
Anmeldt 22. april 2019 fra mobile enheder

Selskab med 8 personer. Generel meget fin oplevelse, med god betjening og god kvalitet. Mange fik aspargessuppe med friske asparges. Fik endvidere hovedret med friske hvide asparges. Med lækkert. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Klaus6710

Rejsende, der kiggede på Kleine Auszeit, kiggede også på

Braunlage, Niedersachsen

Har du været i Kleine Auszeit? Fortæl om dine oplevelser!