181 $
117 $
  • Pool
194 $
  • Gratis parkering
Hotel Sonnenberg Schlosschen(Braunlage)(Meget for pengene!)
58 $
  • Bar/lounge
Carlsruh(Braunlage)
117 $
  • Restaurant
Hotel Harzidyll(Braunlage)(Meget for pengene!)
80 $
Besparelsesbesked! 13 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 13 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 92 $ pr. overnatning.

173 $
  • Pool
Anmeldt for 4. august 2016

Hovedindtryk fremgår af overskriften. Hotellet er ideelt til større grupper, f. eks. motorcyklister med stor fleksibilitet ved reservation. Der kan altid skaffes plads til en ekstra, har man indtryk af.

• Overnattede: september 2015, rejste med venner
1  Tak, Mogens L
Anmeldt for 30. juni 2016 fra mobile enheder

Vi havde 5 dejlige dage på hotellet. Morgenmad var en buffet, som bød på de sædvanlige ting.
Aftensmaden bestod af tre retter, hvor forretten var suppe. Den sidste var blot en Maggi terning med lidt grønt i. Lidt for nemt. Ellers var der ingen indvending til maden, enkelt og ok til prisen.
Personalet var særdeles opmærksomme på vores velbefindende. De har også en dejlig stor parkeringsplads til deres gæster.
Vi kan kun anbefale hotellet, som ligger få minutters gang fra selve byen.

Overnattede: juni 2016, rejste med familie
1  Tak, Erik H
Anmeldt for 17. juni 2016

Beliggenheden er perfekt som udgangspunkt for mc, cykel eller gå ture i Harzen. Meget effektiv og venlig betjening, udmærket mad og pæne, stille værelser . Jo man kan sagtens få noget hvor maden er bedre og/eller værelserne, men ikke til den (meget rimelige) pris og jeg har besøgt en hel del af disse små familie ejede hoteller. Det her er det bedste af dem jeg har besøgt, klart anbefalelsesværdigt.

• Overnattede: maj 2016, rejste med venner
1  Tak, c_stenild
Anmeldt for 26. maj 2016

Et dejligt hyggeligt hotel med, venligt og smilende personale. Og et lækkert morgenbord, med hvad hjertet begærer. Den 3 retters aftensmenu var rigtig god, dog var det lidt meget, når man kun er vant til at spise en ret.
Vi fik lejligheden over baren , den var lækker, og med vores egen altan, med morgen sol. Barunlage en hyggelig by, dog skal man være opmærksom på at de lukker kl 13 om lørdagen og ikke åben om søndagen
Hvis i overvejer et Harzcard så skal i være opmærksom på Billetten til Schmalspurbahn kun er gratis på udturen så er det fuld pris for retur billetten, så er der ikke noget sparet, medmindre der er en del andre ting man vil besøge ....

Værelsestip: Ville vælge en af dem med altan, dem er der ikke så mange af, og det er lækkert nå vejret er godt
  • Overnattede: maj 2016, rejste med venner
1  Tak, lerke12
Anmeldt for 15. oktober 2014

Vi rejste med Happydays bilferie og boede tre nætter i "Zur Erholung" med halvpension. Vi havde et lidt mørkt værelse i annekset på den anden side af vejen - til gengæld kunne man parkere lige udenfor vinduet. Der er måske ti minutters gang til centrum af Braunlage. Personalet et utrolig hjælpsomt, og maden var gennemgående god - også den solide morgenmad. Der er desværre kun WiFi i hovedbygningen. Bag hotellet er en fantastisk "park" med masser af aktiviteter til udfoldelse for store og små.

Værelsestip: Prøv at få et værelse i hovedbygningen.
  • Overnattede: oktober 2014, rejste som par
Tak, LOEHellerup