Anmeldt d. 14. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig fin hotel. Rimelig pris.
Pæne værelser og flot lille badeværelse.
Rigtig god restaurant på stedet.
Ligger dejligt tæt på motorvej.
Vælger dette hotel når man lige skal have en enkelt overnatning hjem fra ferie sydpå.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, Vivi69_12
Anmeldt d. 20. juni 2017

Få minutters kørsel fra motorvejen og til ganske fornuftige penge, der ligger Landhaus Eden og byder velkommen. De var ved at renovere udendørs arealerne, ved vores besøg og det ser spændende ud, med dette. Køkkenet forestod en ganske god aftensmad og tilsvarende god morgenbuffet. Venligt, nemt og bekvemt

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, Fru_G_61
Anmeldt d. 19. maj 2017 fra mobile enheder

Fint sted til en enkel overnatning eller to.
Vi var afsted med vores søn på 4 år.
Vi fik tildelt værelse 212 som var ret stort. En dobbelt seng med god gulvplads, desuden et ekstra værelse med køjeseng. Badeværelset var nyt og pænt.
Rene værelser, fin morgenmad, tæt på heide park, hurtigt gratis internet.
Eneste minus er der er lidt lyt, så man kan høre folk på gangen eller naboen.
Men rigtig fint hotel til prisen, ville vælge det igen hvis vi kommer på disse kanter.

Overnattede: maj 2017, rejste med familie
Tak, henriettl2014
Anmeldt d. 27. april 2017

Vi fik dejlig mad i rigelige mængder til en fin pris, og en flaske Merlot til EUR 10.90. Et godt sted, hvor vi nok også vælger at bo næste gang vi er på de kanter. Ligger tæt på motorvej og Outlet. Meget autentisk tysk, altså på den rigtig gode måde.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, lenevirum
Anmeldt d. 23. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt flot hotel, super venlig modtagelse.
Vi fik et stort lækkert værelse øverst oppe og fik hjælp til at slæbe min tunge rejsetaske.
Prisen var helt iorden.
Vi spiste ikke på hotellet da vi havde spist.
Det var incl. Morgenmad som var meget lækker.
MEN
Damen, der styrede morgenmaden var en ældre meget autoritetstro tysk dame, der nærmest vrissede da hun skulle have værelsesnummer.
Det var en skam for det er jo sidste indtryk af hotellet.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
1  Tak, 27bkr