“Perfekt til formålet”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Landhaus Eden
Vurderet som nr. 1 ud af 7 B&B'er/kroer i Soltau
Anmeldt 4. september 2017 fra mobile enheder

1,5 km fra A7 ligger dette dejlige hotel med gratis p-plads, hyggelig gårdhave og charmerende typisk tysk restaurant. Super fin check in og vi gav 79 EUR for et dejligt rent og rummeligt dobbeltværelse med alt man behøver- inklusiv morgenmad.. Her vil jeg helt sikkert anbefale at bo eller spise når man er på vej ned af autobahn!

Overnattede: September 2017, rejste med familie
Tak, Martin C

Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig fin hotel. Rimelig pris.
Pæne værelser og flot lille badeværelse.
Rigtig god restaurant på stedet.
Ligger dejligt tæt på motorvej.
Vælger dette hotel når man lige skal have en enkelt overnatning hjem fra ferie sydpå.

Overnattede: Juli 2017, rejste som par
Tak, Vivi69_12
Anmeldt 20. juni 2017

Få minutters kørsel fra motorvejen og til ganske fornuftige penge, der ligger Landhaus Eden og byder velkommen. De var ved at renovere udendørs arealerne, ved vores besøg og det ser spændende ud, med dette. Køkkenet forestod en ganske god aftensmad og tilsvarende god morgenbuffet. Venligt, nemt og bekvemt

Overnattede: Juni 2017, rejste som par
Tak, Fru_G_61
Anmeldt 19. maj 2017 fra mobile enheder

Fint sted til en enkel overnatning eller to.
Vi var afsted med vores søn på 4 år.
Vi fik tildelt værelse 212 som var ret stort. En dobbelt seng med god gulvplads, desuden et ekstra værelse med køjeseng. Badeværelset var nyt og pænt.
Rene værelser, fin morgenmad, tæt på heide park, hurtigt gratis internet.
Eneste minus er der er lidt lyt, så man kan høre folk på gangen eller naboen.
Men rigtig fint hotel til prisen, ville vælge det igen hvis vi kommer på disse kanter.

Overnattede: Maj 2017, rejste med familie
Tak, Henriett L
Anmeldt 27. april 2017

Vi fik dejlig mad i rigelige mængder til en fin pris, og en flaske Merlot til EUR 10.90. Et godt sted, hvor vi nok også vælger at bo næste gang vi er på de kanter. Ligger tæt på motorvej og Outlet. Meget autentisk tysk, altså på den rigtig gode måde.

• Overnattede: April 2017, rejste som par
Tak, lenevirum
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Soltau
6,9 km væk
Hotel MyLord
Nr. 6 af 14 i Soltau
29 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Landhaus Eden? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Landhaus Eden

Adresse: An der Bundesstr. 4, 29614 Soltau, Niedersachsen, Tyskland
Beliggenhed: Tyskland > Niedersachsen > Soltau
Faciliteter:
Restaurant Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 7 B&B'er / kroer i Soltau
Prisområde: 573 kr.-849 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Landhaus Eden 3*
Antal værelser: 30
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, Expedia og TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Landhaus Eden. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?