Landhaus Eden
Hotel MyLord(Soltau)
96 $
102 $
  • Restaurant
Wolterdinger Hof(Soltau)(Meget for pengene!)
99 $
TripAdvisor
  • Pool
TripAdvisor
Anmeldt for 27. april 2017

Vi fik dejlig mad i rigelige mængder til en fin pris, og en flaske Merlot til EUR 10.90. Et godt sted, hvor vi nok også vælger at bo næste gang vi er på de kanter. Ligger tæt på motorvej og Outlet. Meget autentisk tysk, altså på den rigtig gode måde.

• Overnattede: april 2017, rejste som par
Tak, lenevirum
Anmeldt for 23. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt flot hotel, super venlig modtagelse.
Vi fik et stort lækkert værelse øverst oppe og fik hjælp til at slæbe min tunge rejsetaske.
Prisen var helt iorden.
Vi spiste ikke på hotellet da vi havde spist.
Det var incl. Morgenmad som var meget lækker.
MEN
Damen, der styrede morgenmaden var en ældre meget autoritetstro tysk dame, der nærmest vrissede da hun skulle have værelsesnummer.
Det var en skam for det er jo sidste indtryk af hotellet.

Overnattede: juli 2016, rejste som par
1  Tak, 27bkr
Anmeldt for 15. oktober 2015 fra mobile enheder

Besøgte stedet i forbindelse med besøg i Heide Park og outlet center. Værelset til 4 var gammeldags af udseende men der var rent og der var nyt badeværelse. Fik udmærket schnitzel til aftensmad og fint udvalg til morgenmaden der var inkl i værelsesprisen. Lav og overkommelig pris for en familie.

Overnattede: oktober 2015, rejste med familie
Tak, Tine S
Anmeldt for 15. juli 2015 fra mobile enheder

Dejligt rent og billigt hotel med fine værelser der var lige lavet nyt badeværelse på de værelser vi fik
Der er også en go restaurant med traditionel tysk mad .
Høfligt personale dog ikke så mange der kan engelsk.
Vi kommer der helt sikkert også næste gang vi skal i Heide Park

Overnattede: juli 2015, rejste med venner
Tak, Anders O
Anmeldt for 22. august 2014

Skulle have et sted at sove på Mc turen hjem fra Østrig. Vi fik de sidste 2 værelser der var ledig, Det var tydeligt at det var dem der sidst blev udlejet, da de har meget små badeværelser.
Jeg fik dog en god nats søvn.
Spiste god aftensmad og morgenmad i restauranten.

• Overnattede: august 2014, rejste med venner
Tak, Skorpion_2014