“Middag til meget fornftig pris”
Anmeldelse af Landhaus Eden

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Landhaus Eden
Vurderet som nr. 1 ud af 7 B&B'er/kroer i Soltau
Anmeldt 27. april 2017

Vi fik dejlig mad i rigelige mængder til en fin pris, og en flaske Merlot til EUR 10.90. Et godt sted, hvor vi nok også vælger at bo næste gang vi er på de kanter. Ligger tæt på motorvej og Outlet. Meget autentisk tysk, altså på den rigtig gode måde.

• Overnattede: April 2017, rejste som par
Tak, lenevirum
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt flot hotel, super venlig modtagelse.
Vi fik et stort lækkert værelse øverst oppe og fik hjælp til at slæbe min tunge rejsetaske.
Prisen var helt iorden.
Vi spiste ikke på hotellet da vi havde spist.
Det var incl. Morgenmad som var meget lækker.
MEN
Damen, der styrede morgenmaden var en ældre meget autoritetstro tysk dame, der nærmest vrissede da hun skulle have værelsesnummer.
Det var en skam for det er jo sidste indtryk af hotellet.

Overnattede: Juli 2016, rejste som par
1  Tak, 27bkr
Anmeldt 15. oktober 2015 fra mobile enheder

Besøgte stedet i forbindelse med besøg i Heide Park og outlet center. Værelset til 4 var gammeldags af udseende men der var rent og der var nyt badeværelse. Fik udmærket schnitzel til aftensmad og fint udvalg til morgenmaden der var inkl i værelsesprisen. Lav og overkommelig pris for en familie.

Overnattede: Oktober 2015, rejste med familie
Tak, Tine S
Anmeldt 15. juli 2015 fra mobile enheder

Dejligt rent og billigt hotel med fine værelser der var lige lavet nyt badeværelse på de værelser vi fik
Der er også en go restaurant med traditionel tysk mad .
Høfligt personale dog ikke så mange der kan engelsk.
Vi kommer der helt sikkert også næste gang vi skal i Heide Park

Overnattede: Juli 2015, rejste med venner
Tak, Anders O
Anmeldt 22. august 2014

Skulle have et sted at sove på Mc turen hjem fra Østrig. Vi fik de sidste 2 værelser der var ledig, Det var tydeligt at det var dem der sidst blev udlejet, da de har meget små badeværelser.
Jeg fik dog en god nats søvn.
Spiste god aftensmad og morgenmad i restauranten.

• Overnattede: August 2014, rejste med venner
Tak, Skorpion_2014
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Soltau
6,9 km væk
Heidehotel Anna
Nr. 7 af 7 i Soltau
16 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Landhaus Eden? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Landhaus Eden

Adresse: An der Bundesstr. 4, 29614 Soltau, Niedersachsen, Tyskland
Beliggenhed: Tyskland > Niedersachsen > Soltau
Faciliteter:
Restaurant Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 7 B&B'er / kroer i Soltau
Prisområde: 573 kr.-848 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Landhaus Eden 3*
Antal værelser: 30
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia, Hotels.com og TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Landhaus Eden. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?