“Go' Tysk mad”

Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 1. august 2015 fra mobile enheder

Tak, Henrik V

Anmeldt 28. juli 2015 fra mobile enheder

Gennemsnitlig tysk mad, hvor stortset alle retter indeholder kartofler. Store portioner og venlig betjening. Meget rimelige priser.

Tak, Cni1976
Anmeldt 12. april 2014

Vi havde høje forventninger til Kartoffelsack, Havde læst alle de gode anmeldelser og havde måske derfor sat nogen forventninger lidt for højt. Jeg havde forventet god tysk mad med kartofler tilberedt på en spænde og anderledes måde og af god kvalitet.
Desværre fik vi ikke serveret noget, som vi ikke selv kunne have hentet ud af fryseren, klippet posen op og smidt i en frituregryde.

Ellers kan jeg sige at betjeningen var venlig og selve restauranten meget hyggelig indrettet.

• Stemning
Tak, Dutdot
Anmeldt 14. juli 2013

En restaurant med typisk Tysk mad (kartofler) schnitzel, hurtig og venlig betjening. Hyggelig restaurant med god stemning.

1  Tak, Bagge1
Anmeldt 22. oktober 2011

utrolig dejlig restaurant, men rigtig god mad. Vi fik kartoffelpizza med laks

Tak, LiseB1

Har du været i Kartoffelsack? Fortæl om dine oplevelser!