Fantastisk område hvis du holder af at vandre

Anmeldt d. 5. august 2020
Bettina M
Ferie

Anmeldt d. 18. november 2019
karstenbojensen
Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 5. august 2020

Nationialparken i Harzen er absolut et besøg værd, hvis du er i området. Hvis du holder af at vandre, er der de smukkeste vandreture her. Fx kan anbefales turen op til Bloksbjerg (det højeste bjerg i Harzen), men generelt vrimler det med ruter - for alle niveauer. Harzen er på mange måder undervurderet!

Dato for oplevelse: august 2020
2  Tak, Bettina M
Anmeldt d. 18. november 2019 fra mobile enheder

Skøn natur mange gode naturoplevelser og vandreture, i byerne omkring er der spisemuligheder til rimelige priser og indkøbs muligheder

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, karstenbojensen
Anmeldt d. 28. april 2019 fra mobile enheder

Vandreture for alle. Du kan finde ture til alle niveauer og aldre. Du kan nemt finde hoteller, hvor har direkte adgang til mange vandreture.

Dato for oplevelse: april 2019
1  Tak, Steen Rosborg M
Anmeldt d. 17. april 2019 fra mobile enheder

Besøg Harzen om sommeren eller foråret i godt vejr. Når solen bager og du kan købe en stor fadøl til 30 kr er alt godt.

Harzen her masser historie.

Prøv de lokale retter, schnitzel er naturligvis nummer 1. Gå ikke glip af noget. Book i god tid

Der er mange byer at vælge i mellem. Det er nærmest ligegyldigt hvor du bor. Det er nemt at komme til alt.

Dato for oplevelse: april 2019
Tak, Roland V
Anmeldt d. 2. august 2018 fra mobile enheder

Vi kørte rundt i 5 dage i national parken, vi fik virkelig mange gode oplevelser. Det er vigtigt at forberede sig lidt ellers får man kørt utrolig mange km. Der er virkelig mange smukke vandreruter til både endagsture eller flerdags tur. Wolfswarte er helt sikkert en af de oplevelser jeg husker tilbage på, sammen med meget meget mere.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, tanjak703