Orbitz.com
185 $
Gratis afbestilling indtil d. 05/11/21
Book nu, betal under opholdet
Trip.com
181 $
Hotels.com185 $
Booking.com197 $
eDreams197 $
Anmeldt d. 18. juni 2020 fra mobile enheder

Endnu et par dejlige feriedage på Strandhotel Glücksburg. Dejligt værelse med lille balkon og udsigt over Flensburg fjord. Skøn mad i restaurant Felix, både alle måltider. Gåture i de smukke omgivelser.
1 min. til strand og båd til Flensburg havn (tæt på gågaden), hvis man er til badning eller indkøb.

Dato for ophold: juni 2020
2  Tak, HelleS755
Ulrike Lohmann, Gästeservice/Empfang hos Strandhotel Glucksburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2020

Kære Helle,
tusind tak for din super feedback. Vi håber vi kan byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 10. marts 2020 fra mobile enheder

Så er vi her for 4. gang. Vi er fanget af en fantastisk atmosfære høfligt personale vidunder skønne og smagsfulde værelser og en fantastisk overdådig morgenbuffet. Restauranten anmeldes særskilt. Vi glæder os til vores 3 dages ophold. I skal gøre det, forkæl jer selv - tag en overnatning eller to. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, kimiherlev
Ulrike Lohmann, Gästeservice/Empfang hos Strandhotel Glucksburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. marts 2020

Kære Kimi,
tusind tak for din super feedback. Vi glæder os meget at I har haft et god ophold og håber vi kan byde jer velkommen igen.
Reservierungsleitung

Anmeldt d. 20. februar 2020 fra mobile enheder

Det er nu 3 gang vi besøger dette lækre hotel
Værelset vi boede i var simpelthen fantastisk med en fremragende udsigt over Flensborg fjord
Værelset var meget rent og rummeligt samt flot
Personalet yder samtidigt en betjening i topklasse
Vi kommer snart igen

Dato for ophold: februar 2020
1  Tak, Soerenwn
Ulrike Lohmann, Gästeservice/Empfang hos Strandhotel Glucksburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. februar 2020

Kære Søren,
tusind tak for din super feedback. Fint at I var så tilfreds med opholdet og vi glæder os allerede til at byde jer velkommen hos os igen.

Anmeldt d. 12. februar 2020

Vi havde en spot deal, med to overnatninger. Havde booket et værelse med havudsigt og nød blæsten og regnen oppe fra værelset, der var varmt, uden træk fra vinduerne. Der var lækre badekåber og fine saunafaciliteter.
Morgenmaden var rigtig fin. 3 retters menuen på dag 2 var ikke spændende. Vi havde bestilt en vinmenu, og troede naivt at det var til 2 personer, når nu dealen var til to personer, - men det var det ikke. Der var ikke meget vin i glassene. Vandet var extra.
Personalet var venlig og søde, men informerede ikke, hverken om mad eller vin.
Ved ankomsten fik vi en billet til een kop kaffe og een kage. Det var så åbenbart meningen at vi selv skulle købe den anden kop kaffe og kage, og det kunne vi da også - men det virkede faktisk frygteligt irriterende. Vi havde hellere været foruden dette tilbud, eller kunne have fået at vide, at hvis vi ville have en kop kaffe når vi kom, så ville det være halv pris, hvis vi købte to. Der var fri kaffe og the på værelset - og det nød vi meget.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Graesplaenen4
Inspire33737303374, Leiter Front Office hos Strandhotel Glucksburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. februar 2020

Kære gæster,
mange tak for jeres feedback. Vi glæder os at I generelt var tilfreds med opholdet. Jeres informationer om service i restauranten giver vi til vores restaurant chef. Vi håber vi kan byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 28. januar 2020 fra mobile enheder

Husk at tage badetøjet med der ligger en dejlig svømmehal 5 mins gang derfra ( Fordeland thermbad) Vi havde 2 overnatninger- rent stilfuldt og hyggeligt indrettet. Dag 2 med 3 retters menu. Her blev vi ikke blæst omkuld. Roastbeef m salat og hvidvin til forret-fisk symfoni til hovedret og kvædefromage med kirsebær. Sødt personale der måske sku gøre lidt mere for at præsentere maden ( tale den lidt op). Omgivelserne er fine og det lille torv i byen er hyggeligt. Her ligger Pico et fint lille spisested.

Dato for ophold: januar 2020
Tak, bmalmos
Inspire33737303374, Leiter Front Office hos Strandhotel Glucksburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. januar 2020

Kære gæster,
mange tak for jeres feedback. Vi har givet jeres notat om aftensmad også til vores køkkenchef.
Vi håber vi kan byde jer velkommen hos os igen.