Strandhotel Glucksburg
262 $
249 $
  • Gratis parkering
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 277 $ pr. overnatning.

Hotel am Wasserschloss(Glücksburg)(Meget for pengene!)
99 $
Hotel Knurrhahn(Glücksburg)
Gastehaus Callsen(Glücksburg)
Agoda.com
Anmeldt for 13. februar 2018

Formålet med at besøge hotellet var, at blive inspireret til at fejre vores sølvbryllup senere på året.
Allerede da vi trådte ind i receptionen, fornemmede vi den hyggelige stemning, der kan være på et strandhotel. Alle lokaler var flot og gedigent indrettet med bl. a. gaspejs.
Værelset var dejligt med skønne blå og grønne farver. Badeværelset var ok, med alt hvad der skal være. Omgivelserne er smukke med adgang direkte til stranden med en lille strandcafe. Morgenmaden er rigtig fin med mange muligheder. Den frokost vi spiste var nordisk tapas - den var ikke særlig spændende! Middagen ok.

• Overnattede: februar 2018, rejste som par
Tak, Spicy_12
Anmeldt for 26. januar 2018 fra mobile enheder

Vi var på lille ophold, uden for sæsonen, det regnte og blæste, var både koldt og gråt. Men strandhotellets hyggelige opgivelser og deres lækker spa søger for, at vi fik en fantastisk oplevelse alligevel.
Personalet var venlige og hjælpsomme.
Mogenmadens buffet var lækkert, med masser af udvalg og lidt til en hver smag.
Aftensmads menuen og tilhørende vinmenu, var det eneste lille minus, maden var okay, men ik noget særligt, og her manglede lidt krydderi og smagsoplevelse.

Overnattede: januar 2018, rejste som par
Tak, Miss_Ivy_DK
Anmeldt for 22. januar 2018 fra mobile enheder

Ankomsten startede godt med en imødekommende receptionist og en upgrade på værelset.

Super lækre værelser/suite og fantastisk udsigt over fjorden.

Dejligt roligt og god lydisolering, så man ikke kunne høre de andre gæster på værelset.

Lækkert badeværelse med alt hvad der er brug for!

Vi kommer helt sikkert igen og vil til enhver tid anbefale stedet.

Overnattede: januar 2018, rejste som par
Tak, Kasper M
Anmeldt for 6. december 2017 fra mobile enheder

Lækkert topmoderniseret Hotel lidt uden for Flensborg et hotel som eliten i gamle dage brugte pga en fremragende beliggenhed og fornem byggestil, men som almindelige menesker også kan besøge i dag,super godt køkken uden at være overdreven dyrt, og et personale som er venligheden selv, servicen er i top.jeg kan varmt anbefale dette hotel.

Overnattede: december 2017, rejste med venner
Tak, Gert A
Anmeldt for 3. december 2017 fra mobile enheder

Absolut fantastisk. Omgivelserne var super. Personalet venlige, serviceminded og imødekommende. Vi have opgraderet værelset til “seaview” og det fortrød vi ikke. Morgenmaden var også perfekt. Alt i alt en rigtig dejlig weekend og vi kommer gerne igen.

Overnattede: december 2017, rejste som par
Tak, Ann N