Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personer kigger på dette hotel
Expedia.com
557 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 04/11/21
Booking.com
557 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 03/11/21
Trip.com
542 $
Se tilbud
Hotels.com557 $
CheapTickets557 $
Hurb580 $
Vis 17 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (440)
Filtrer anmeldelser
440 resultater
Medlemsvurdering
274
85
49
18
14
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
274
85
49
18
14
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
4-9 af 440 anmeldelser
Anmeldt d. 27. juni 2020

Helt klart det smukkeste hotel jeg har besøgt.
Personalet var meget venlige og leverede service i topklasse til deres gæster. Der blev serveret mad til den store guldmedalje både morgen, middag og aften. Jeg har aldrig før fået så god mad, når jeg har været på ferie uden for Danmark, men Vitalhotel Alter Meierhof er også et 5-stjernet hotel, og det kunne jeg godt mærke. Luksuriøst og afslappet indendørsspa, lækkert poolområde, hvor man kunne ligge og nyde solen i den smukke have. En kvindelig tjener anbefalede et besøg i Europa Passage Hamborg, og det var en fantastisk oplevelse og de 2 timers køretur værd.
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, DitteL82
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Uta Krause-Junk, Geschäftsführer hos Alter Meierhof Vitalhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2020
Google Oversæt

Dear DitteL82,

Thank you so much for your wonderful words. It was our pleasure to have you here with us.
We would love to welcome you back and wish you all the best in the meantime.

Kind regards,

Uta Krause-Junk
Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 27. juni 2020

VI har flere gange boet på hotellet, denne gang måske den sidste.
Ved ankomsten til hotellet bliver vi som det første mindet om, at vi skal have mundmind på. Dette er forståeligt, men da vi ankommer fra DK vidste vi ikke dette var tilfældet, hvorfor det ville være passende først at byde os velkommen, før vi får en ordre af personalet.
Da vi har checket ind bliver vi anvist et bord på terrassen til frokost. Selvom vi kun er 3 borde til spisning tager det 10 minutter før en af de 4 tjenere på terrassen spørger om vi kunne tænke os et spisekort, selvom de er gået forbi os flere gange mens de dækker op. Opdækning af borde var tydeligvis mere vigtigt end gæster. Dagen efter oplever vi den mest katastrofale service til morgrenmanden - jeg har som barn oplevet bedre service på vandrehjem med folkeskolen: Vi blive anvist et bord, hvorefter vi afgiver vores bestilling. Vi venter 10 minutter på morgenmaden ankommer, mens bordene omkring os, der er ankommet efterfølgende alle får deres bestillinger. Da der er gået 15 minutter henvender vi os til tjeneren, for at høre, hvad status er på vores bestilling - endnu har ingen af de mange tjenere spurgt om vi mangler noget, selvom de er gået forbi os flere gange, da vores bord er lige ved døren. Tjeneren finder derefter ud af, at de har glemt vores bestilling. Herefter må vi afgive en ny bestilling, der kommer relativt hurtigt. Da vi venter på den nye bestilling bestiller vi 3 nye glas juice. Juicen står lige bag vores bord, men også dette formår tjeneren at glemme, hvorfor vi sidder yderligere 5 minutter uden tørt eller vådt. Da vores nye bestilling ankommer, mangler 1/2 af det bestilte, vi orker dog ikke at gøre opmærksom på dette, da vi nu har ventet så 25 minutter på bestillingen og selv har måtte kæmpe for at komme igennem. Vi opdager dog at tjeneren yderligere har glemt skeer til vores yoghurt og æg; da vi ikke kan få kontakt til tjenerne, der alle kigger ud i luften, mens de går forbi må vi anvende vores skeer fra kaffen til ægget og yoghurten. Da vi endelig kan begynde på morgenmaden ankommer en ny servering - som vi ikke har bestilt. Servingen bliver sat på bordet og tjeneren går. Denne servering finder vi så ud af, var til nabobordet, hvorfor VI måtte gå over med den til dem. Alt dette sker på en torsdag morgen, hvor terrassen kun var 1/3 fyldt og der var rigelig bemanding. Aldrig har jeg skulle kæmpe så meget for, at få min morgenmad. Forventer man at nyde et dejligt afslappende ophold, skal man ikke vælge Alter Meierhof, da man må kæmpe for at komme til og personalet har mere travlt med at gå og se vigtige ud end at tage sig af gæsterne.

Dato for ophold: juni 2020
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, mathiasf912
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Uta Krause-Junk, Geschäftsführer hos Alter Meierhof Vitalhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2020
Google Oversæt

Dear mathiasf912,

I am very sorry to read your feedback but certainly I am greatful for your open words.
To be honest we had some difficulties with the corona issues in terms of our à la carte breakfast.
After two month at home the staff needed a couple of days to deal with the new situation. Please trust me that
we do take very much care of our guests and don't want you to think we prefer preparing tables or even worst ignore our guest.
We were all so lucky to be able to open again, we have missed our guests a lot, trust me. Since you visited us before I think you know it was an exception, even though of course it was our mistake.

I truly hope you will give us a new change, please let me know if you plan to visit us. I will be happy to care of your reservation and your stay.

Best regards and thanks again,


Uta Krause-Junk
Hotel Manager


Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 20. marts 2020

Den danske grænse lukkede og vi kunne derfor desværre ikke komme ned og bruge vores deal.
Ikke ligefrem på grund af en dårlig undskyldning, men rent faktisk fordi Danmark lukkede ned.
Men ingen forståelse. Deal blev indløst 100 %.
Ingen udskydelse af tidsrammen, intet tilbud om rabat ved senere ankomst, ingenting. Det er jo ikke fordi det handler om denne krise, for pengene er betalt for længst og de har jo ikke nået at have reelle udgifter. Og vi ville jo være kommet ned og have brugt penge på mad og behandlinger, så i et forretningsperspektiv giver det jo heller ikke nogen mening, ikke at gøre noget for at få os til at komme.
Og nå ja, da jeg (og nej det var ikke i mens vi skrev frem og tilbage om de ikke kunne finde en løsning, det var først da de havde sat tyk streg under, at de ikke ville gøre noget som helst) sagde, at det jo ikke ligefrem ville give dem hverken os på besøg eller gode anmeldelser, så blev jeg da lige truet med, at det jo var afpresning og det var ulovligt. Da jeg så lige måtte fortælle, at det jo ikke var ulovligt at informere om en dårlig anmeldelse, men at det derimod var ret ulovligt at true folk til ikke at give dårlige anmeldelser, så fik ja da lynhurtigt en beklagelse og en undskyldning om sprogforvekslinger. Og ja, det skal jeg da ikke kunne udelukke er korrekt.

Tja, vi har i hvert fald ikke tænkt os at komme der, når grænserne åbnes igen!

Dato for ophold: marts 2020
    • Service
Tak, 862lailag
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Uta Krause-Junk, Geschäftsführer hos Alter Meierhof Vitalhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. marts 2020
Google Oversæt

Dear 862lailag,

Thank you very much for your feedback on this platform.

The situation worldwide is alarming and everybody is coping with ecomical challenges and existential fears.

I hope you understand that we cannot on one hand fire our staff members and on the other hand be very generous with short time cancellations outside the cancellations period. The situation changed when the border was closed both sides but that was way behind your regular check-in date.

Of course we always try to find solutions but in some situations we have to take responsible decisions even though as a host our heart speaks a different language.

We wish you all the best, please stay healthy.

Sincerely yours,

Uta Krause-Junk
Hotel Manager


Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 27. februar 2020 fra mobile enheder

Stedet er så hypet, at man ikke kan lade være med at have tårnhøje forventninger. Dette også på grund af en pris i den høje ende. Det er også et rigtigt godt sted, med virkelig smuk beliggenhed. Jeg opfatter også personalet som yderst søde og serviceminded. Værelset vi boede på var fint, men ikke fantastisk. Maden og særligt vinen var rigtig god. Spa området er måske ikke helt så stort, men fungerer ok. Jeg har oplevet spaområdet bedre på flere andre hoteller. Men alt i alt dejlig oplevelse og dejligt sted.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste som par
1  Tak, Lbkbfbjb
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Uta Krause-Junk, Geschäftsführer hos Alter Meierhof Vitalhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. februar 2020
Google Oversæt

Dear Lbkbfbjb,

Thank you very much for reviewing your feedback on this platform.

We are happy to hear that you enjoyed the quality of food, the service-minded staff as well as the rooms.

We are sorry to hear you were a bit disappointed about our SPA area. It is a cosy place and we are curently working on our extension plans, since we are limited in space at the moment.

Hopefully you give us the chance to welcome you back any time soon.

Feel free to contact me and I will take care of a wonderful stay.

Best regards,
Uta Krause-Junk

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 26. februar 2020

Perfekt beliggenhed. Blev opgraderet til fjordudsigt. Lækkert wellness område med udendørs pool. Super morgenmad med champagne. Spiste aftensmad på hotellet, det super lækkert. Kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: februar 2020
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Tak, torbenh785
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Uta Krause-Junk, Geschäftsführer hos Alter Meierhof Vitalhotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. februar 2020
Google Oversæt

Dear torbenh785,

Thank you very much for your kind feedback. We are very happy to hear that you fully enjoyed the time in Glücksburg.

Looking forward to welcome you back any time soon.

Best regards,
Uta Krause-Junk & Team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser