“Meget hyggeligt sted til ok”
Anmeldelse af Restaurant Nobus

Restaurant Nobus
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Meget hyggeligt sted til ok priser. Meget venlig betjening - rigtig god hvidvin ( husets)- god fisk. Vi andre fik stor snitzel. Tilbehøret var ok men ikke fantastisk.

Tak, bmalmos

Anmeldt 4. januar 2020 fra mobile enheder

Moderne og stilfuld restaurant med sød og imødekommende personale (og ikke mindst restaurantejeren Steven Gottburg).
Dejlig og velsmagende tysk mad med et europæisk strejf... og store portioner... vi kunne slet ikke spise op ;-)
God morgenmad, pæne udenomsarealer og ikke mindst en fantastisk udsigt over vandet.
Er bestemt et besøg værd - vi kommer i hvert fald gerne igen.

Tak, charliens2019
Anmeldt 8. august 2019

Spiste der to aftener i træk og var fuldt ud tilfredse med både mad og betjening - vi kommer helt sikkert igen !

Dato for besøg: august 2019
Tak, Rikke K
Anmeldt 15. juni 2019 fra mobile enheder

Rigtig fin mad, der er anrettet spændende og velsmagende. Venligt personale. Få en vinduesplads, der er en rigtig fin udsigt. Priserne er rimelige.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, nybol28
Anmeldt 20. marts 2019 fra mobile enheder

En super hyggelig moderne restaurant dejligt beliggende på stranden med udsigt over fjorden. Virkelig god og velsmagende mad i rigelige mængder. Meget venlig og effektiv betjening.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Charlotte Q

Rejsende, der kiggede på Restaurant Nobus, kiggede også på

Glücksburg, Slesvig-Holsten

Har du været i Restaurant Nobus? Fortæl om dine oplevelser!