“Autentisk og godt”

nr. 9 af 102 Restauranter i Celle
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte denne hyggelige restaurant til frokost. Vi blev mødt af varme ved ankomst. Hurtig henvisning til bord.
Der var virkelig hyggeligt.
Havde læst hjemmefra at her kunne man få hjemmelavet pasta, så det skulle selvfølgelig prøves.
Super god mad og Silvia var meget indlevende og virkelig god til at hygge om alle gæster.
Kan varmt anbefale stedet og jeg kommer gerne igen.
I disse Corona tider går de selvfølgelig op i det, men ikke mere end man stadig kan føle glæde og sympati for at komme ud og spise i Tyskland.
Super hyggeligt sted

1  Tak, JetteKolding

Anmeldt 5. august 2019 fra mobile enheder

Vi var der i forbindelse med et par dages ophold i Celle, og var grundlæggende tilfredse med maden, men vi synes den manglede karakter i forhold til at den drives af en italiensk familie.
Der kommer mange lokale på restauranten og det mente vi borgede for kvaliteten - måltidet var også OK, men som tidligere nævnt synes vi det overordnede indtryk manglede lidt “italiensk”......

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, MichaelFriisJ
Anmeldt 25. december 2018

På anbefaling spiste vi til frokost på denne italienske restaurant. Der var pyntet rigtig flot til jul. Vi fik en rigtig fin betjening og da vi havde spist fik vi en dejlig sund drink . En rigtig god oplevelse.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Lone B
Anmeldt 7. december 2018

fin mad, venligt personale, mærkelig behandling af all-inclusive, fin gave , anbefales på det bedste

Dato for besøg: december 2018
Tak, tyrolsgade
Anmeldt 15. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi havde bestilt lammefilet i Gonzola-sovs den var rigtig. Så havde vi bestilt lammefilet i hvidløg, men den var forkert, der fik vi lammekoteletter og pomfrit selvom vi havde bestilt lammefilet med kartofler. De kom med menukortet og kunne godt se at vi havde ret. Men vi sagde at vi godt kunne spise det ellers skulle vi jo vente på ny ret,
Der var ikke nogen undskyldninger eller kompensation for fejlen. Lammekoteletterne var meget fede og overstegte. Vi vil ikke anbefale lam på denne restaurant

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, 429JohnK429

Rejsende, der kiggede på San Marino, kiggede også på

Har du været i San Marino? Fortæl om dine oplevelser!