Anmeldt d. 25. august 2019

et charmerende Hotel i rigtig apl still som de ser ud især i Østrig Dejlig placering flot inde og ude dog er restaurant lidt mørkt indvendigt dejlig mad men værelser eller lejlighed super hyggelig Venlig betjening af alle såvel Reception Restaurant og Rengøring personale
og ikke mindst så er det tilladt at have hunde med det er dejligt god gratis parkering skal også nævnes og dejlig ro ingen støj fra gaden eller andre bygninger kan varmt anbefales

Værelsestip: charmerende Hotel men ikke velegnet hvis man er gangbesværet
Dato for ophold: august 2019
Tak, olfert123
Anmeldt d. 10. juni 2019 fra mobile enheder

Som skrevet står. Hotellet er slidt og trænger til renovering, det står som det så ud da det blev bygget, og stilen må nærmest betegnes som forloren alpealmue. Hvis man kan leve med det, så er værelserne store (vi havde en lejlighed med køkken i Seerose) Madrasserne var overraskende gode, men resten af inventaret bar præg af mange års brug. Upåklagelig, daglig, rengøring og venligt, hjælpsomt personale. Vi havde halvpension. Morgenmaden var som forventet. Bacon, æg, pølser, brød, pålæg i et hæderligt udvalg. Aftenbuffeten var... mættende... typisk tysk (men det må man forvente i Tyskland) Desværre bestod langt det meste af halvfabrikata fra dåse og frost, kogt og stegt til ukendelighed. Det holder maveskindet fra rygraden, men er ikke nogen stor oplevelse. Tyske hotelklassifikationer må være meget anderledes end danske, det var bestemt ikke 4 stjerner, men med lidt god vilje 3.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, Milo005
Anmeldt d. 31. maj 2019 fra mobile enheder

Godt hotel perfekt til at samle familien både de ældre og yngre
Mange hygge kroge både inde og ude
Mulighed for værelse med hund
Lille hyggelig pool og forskellige sauna
God aftens mad buffe og morgenmad
I området er der gode cykel og vandre muligheder

Dato for ophold: maj 2019
Tak, lonek1
Anmeldt d. 15. maj 2019

Et godt trestjernet hotel, som engang har fået 4 stjerner, er efterhånden ved at være slidt. Fitness og bordtennis er nok at overdrive lidt, spa og pool er også godt brugt, men meget venligt og imødekommende personale, vi havde dog en lidt uheldig oplevelse med tallerkenerne i buffetten som ikke var rene og vi havde samme bord, pludselig en aften var der spildt ketchup på dugen og den var ikke skiftet om morgenen, maden var ganske udmærket, buffetten bedre end menuen, for lidt udvalg af drikkevarer i minibar, når mulighederne er så få for at handle i byen.

Værelsestip: Der er værelser ud mod en sø, vælg det
Dato for ophold: maj 2019
Tak, Curiosity787609
Anmeldt d. 23. juni 2018

Hotellet er ældre og vi fik et meget mørkt værelse ud mod haven - sørg altid for at reservere værelse med udsigt til søen !
Vi havde halvpension og buffeten var meget ens fra dag til dag og kunne både have været bedre og mere varieret og en fordel, hvis de fyldte op indtil restauranten lukkede. Morgenmaden var ok, men heller ikke så stort sortiment.
Personalet var både i reception og restaurant venligt og imødekommende.
Beliggenheden var dejlig med mulighed for mange gåture både ved byen og i omegnen. Prøv LiebesBankWeg der går lige bag stavkirken, det er en god tur.

Værelsestip: Værelse mod søen, de andre er mørke.
Dato for ophold: juni 2018
3  Tak, Bente V