“klassisk tysk konditori”
Anmeldelse af Barock-Cafe Anders

Barock-Cafe Anders
Anmeldt 29. august 2020

der er noget rart og hyggeligt ved at få forventningerne til at blive ramt 100%.
her kom vi til et klassisk konditori, med stort og (for) lækkert udvalg af kager.
Kännchen Kaffee serveret ved cafebordet der har stået der de seneste min 50 år, sofaer i rødt stof, og professionel betjening af en servetrice i den klassiske uniform, helt som ved mine første rejser i Tyskland for 50 år siden.

Tak, klejne

Anmeldt 26. juli 2020

Fin oplevelse, og et fint sted med mange gamle ting. En morgenplatte må tyskerne gerne beholde, alt for meget kød. Der var mindst en halv pakke smør til 4 personer. Stort madspild. Blev helt ked af det på klodens vegne.

Tak, 857metteh
Anmeldt 1. oktober 2019

Man læner sig lidt op mod Wiener cafeer - her er hyggeligt og god betjening - super udvalg af kager og chokolade.

Det er et must at tage et lille hvil her.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Gormgo
Anmeldt 26. maj 2019 fra mobile enheder

Lige midt i Goslar ligger dette skønne konditori og med mulighed for at parkere sin mc lige udenfor.
Chokoladen med flødeskum er dejlig, kagen er vidunderlig og betjeningen er i top. Et must hvis du er i Goslar.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Duedam
Anmeldt 15. april 2019 fra mobile enheder

Vi har været her engang før, for ca 10 år siden og vi ville gerne besøge stedet igen. Oplevelsen var lige så god denne gang, men det kan være svært at bestemme, hvilken lagkage man vil have, der er så mange at vælge i mellem.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Ellen402

Rejsende, der kiggede på Barock-Cafe Anders, kiggede også på

Har du været i Barock-Cafe Anders? Fortæl om dine oplevelser!