“Godt traktement”
Anmeldelse af Breum Landevejskro

Breum Landevejskro
Anmeldt 26. juli 2019

Fint menukort med alsidige retter. God mad, dansk krokøkken. Venlig betjening i appetitlige omgivelser.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Margrethe S

Anmeldt 20. juli 2019

Tusind tak for en virkelig lækker oplevelse. Vi var 6 personer som alle fik virkelig lækker mad. Super betjening og dejligt humør på personalet.

Vi kommer helt sikkert tilbage

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Morten F
Anmeldt 20. maj 2019 fra mobile enheder

2 x Peberbøf til Knejten og ham selv, absolut godkendt - en rejse værd, vi kommer igen
SUPER oplevelse

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Michael W
Anmeldt 8. maj 2019 fra mobile enheder

Altid hyggelig at besøge Sanne og Niels. Herren i huset er vild med deres spareribs- det er mandeføde, som han siger fruen er til gryden med pommesfrites - og i julemånederne den mest fantastiske ris a la mande sender de bedste anbefalinger herfra. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: november 2018
Tak, 513ingerj
Anmeldt 28. marts 2019

I alle de år vi har spist på Breum Kro har vi altid fået rigtig god mad og en meget fin betjening , prøv det

Dato for besøg: november 2018
Tak, Preben P

Rejsende, der kiggede på Breum Landevejskro, kiggede også på

Har du været i Breum Landevejskro? Fortæl om dine oplevelser!