Lisbeth P

Deal

Anmeldelse af Borre Knob
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 16. jul. 2022
Vi har netop været på deal med 2 overnatninger incl. mad på Borre Knob.
En virkelig god oplevelse på alle måder. Fint værelse hvor alt fungerede perfekt. Skøn og velsmagende mad, dejligt og imødekommende personale.
Og så havde vi det fineste vejr på denne skønne og rolige plet af Danmark
Dato for ophold: juli 2022
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
500 kr.
    29.1 km fra Borre Knob
    33.2 km fra Borre Knob
    Vis flere hoteller i Norremark
    Anmeldt d. 28. august 2019

Vi har holdt flere fester på Borre Knob og været særdeles godt tilfredse. Maden er virkelig veltillavet og smager utroligt godt. Beliggenheden er måske lidt afsides, men udsigten er flot, og der er gode muligheder for gåture.

Dato for ophold: august 2019
    Tak, Nancy N
    Anmeldt d. 13. april 2017

Her er de perfekte rammer for konference med overnatning, fred og ro. Der er lyse værelser med det, som der skal være. Maden til alle måltiderne var særdeles velsmagende. Som en ekstra bonus er der en formidabel udsigt.

Dato for ophold: marts 2017
    1  Tak, advobie
    Anmeldt d. 21. januar 2017 fra mobile enheder

Jeg var her i forbindelse med noget formafest. Beliggenheden er langt væk fra alt. Men hold da op det er lækker der. Min udsig fra værelse nr 17 den var enestående.
    Maden på stedet er virkelig godt. Meget er hjemmelavet.
    Personalet er godt til at informere om hvad man skal have at spise. Et godt sted med en lækker beliggenhed

Dato for ophold: januar 2017
    Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, KimFog
    Anmeldt d. 14. marts 2015

Sengene lever IKKE op til standarden her.

Har netop holdt er konferencedøgn på dette dejlige sted - det ligger lidt afsides - men netop derfor godt med udsigt over Horsens Fjord. Det ligger på en pynt og helt isoleret og beskyttet. Meget flot udsigt over vandet - ret unikt!
    Personalet er særdeles flinkt og opmærksomt - maden er rigtig fin - og dejlige lokaler også til konferencer og møder. Vi havde noget besvær med det IT-mæssige - så en professionel on-site hjælp til det ville være godt.
    Værelserne er noget forskellige og ligger i flere bygninger - og ikke noget specielt - men det behøver de heller ikke være med denne placering - MEN: sengene er for lousy! Alle overnattende tilbringer vel 6-8 timer i sengen, så der bør altså ikke spares her - når resten er luksus, dur det ikke at sengene er lousy - basta. Topmadras meget tynd - ikke god liggekomfort. Dynen føles af billigste model - ikke nogen fornøjelse at krybe ned under den. Puden: en stor og uhandy udgave med billigste kunststoffyld. Hele oplevelseskæden skal være i orden, når man sælger et godt produkt, og kæden hoppede altså lige af her. Det kan I gøre bedre hos Schur, er jeg sikker på.

Dato for ophold: marts 2015
    • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, Roar M
    Anmeldt d. 20. august 2012

Vi holdt en større fest for 68 personer. Det hele klappede. Inden start fik vi et godt indtryk, for den unge dame der var konferencechef var meget lydhør omkring vore ønsker. Alt blev bekræftet skriftligt, og på dagen gik alt som aftalt. Vi fik en helt sublim middag,en udsøgt, men også myndig betjening hele vejen igennem. Kan ikke finde noget at klage over, for prisen stod i glimrende forhold til den gode kvalitet. En fest vi aldrig glemmer.

Dato for ophold: september 2011
    3  Tak, Asboen