Fastlås den laveste pris fra disse websites
ZenHotels.com
Anmeldt d. 20. juli 2017

En rigtig god og positiv oplevelse. Hyggelige familiemæssige omgivelser af rigtig god kvalitet. Helt fantastisk beliggenhed lige midt i den bedste danske natur - skov, strand og bølgeskvulp lige om hjørnet. Tak for god modtagelse - og good luck:-)

Dato for ophold: juli 2017
Tak, GertK_11
Anmeldt d. 8. september 2016

Fin restaureret gård i vestjysk stil, med et skønt lysfyldt orangeri. Dejlig læ for vestvinden. Sød og hjælpsom værtspar. God og afslappet atmosfære. Lækker morgenmad med varmt brød direkte fra ovnen. Jeg kan kun anbefale dette sted

Dato for ophold: september 2016
1  Tak, Hanne J