Anmeldt d. 26. juni 2020

Vi var ikke blevet gjort opmærksom på, at der ikke var privat toilet og bad. Der var alt for mange om eet badeværelse og ikke specielt hygiegnisk i disse coronatider.
Brødrene er venlige og maden ok. Morgenmaden fin, men fås først fra 8.30.
Alt i alt for dyrt og ikke så hyggeligt, som et kroophold

Dato for ophold: juni 2020
1  Tak, Travel801517
Anmeldt d. 2. juni 2020 fra mobile enheder

Vi var på en skøn overnatning hos de to dansk/italienske brødre der driver dette b&b og det var en god beslutning. De var super servicemindede og søde og hjælpsomme. Maden, man skal ikke forvente Michelin stjerner, men det var helt igennem tilpas tilberedt og lækkert ØKO hele vejen igennem - og ingen chance for at gå sulten i seng. Sengene var gode og der var pænt og rent - eneste minus var at deres græsslåmaskine var gået i stykker og græsset lidt højt men det kunne vi sagtens abstrahere fra for der var så smukt og tænker det nok er fixet nu ☺️Omgivelserne var også værd at gå en tur i. Dejlig skov, lige i baghaven som iøvrigt ligner en flot park. Alt til en meget attraktiv pris.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, Famcccc
Anmeldt d. 11. maj 2020

Et roligt og idyllisk sted ved skov og vand og med mulighed for mange ture ud i nærområdet.
Vi nød en dejlig overnatning på Øbjerggaard i denne svære coronatid. Personalet var så søde at tage hensyn, så vi fik lov at spise både morgenmad og middag i en spisesal alene for at undgå kontakt med de andre gæster. Det var dejligt, at de var så forstående og lydhøre.
Det er et ældre sted med charme og vi boede i Godsejerværelset, der havde eget privat bad og toilet. Stort og rummeligt og meget stille. Det er et godt sted at tage hen, hvis man vil lade op og slappe af. Vi gik tur i skoven, der ligger på grunden og der er dejligt.
Der ligger en stor Rema tæt på, hvis man mangler noget særligt eller har glemt tandbørsten :-)
Kan kun anbefale dette rolige og dejlige sted.

Værelsestip: Se værelserne på deres hjemmeside, så kan du selv vælge. Det afhænger af, om du vil dele badeværelse eller have dit eget.
Dato for ophold: maj 2020
Tak, Dorte D
Anmeldt d. 1. marts 2020

Fantastiske søde værtspar, god service og god mad. Rigtig hyggelig og varm stemning, der blev tændt op i pejsen mens man sad og slappede af. Og de var der hele tiden for at spørge om man manglede noget. Spillede pool om aften, rigtig hyggeligt da de også kom med en kommentar når de kom med drikkevare til os. Vær obs på at der ikke er toilet og bad på værelset. Men det fungere fint selvom det er på gangen. Kommer måske tilbage når det er bedre vejr da det er et smukt område.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, SusanneP298
Anmeldt d. 19. februar 2020

Værelset var enormt stort og flot dekoreret, hvilken kendetegnede det meste af stedet. Den bror vi havde med at gøre, var en eminent, forstående og sympatisk vært, som gjorde opholdet bedre, på trods af, at vi var kommet til at lave en dobbeltbooking. De tog fat i hjemmesiden, fik det ordnet, og gjorde mere end de behøvede. Deres Wi-Fi er vildt godt, hvilket selvfølgelig godt kunne være grundet, at der var 4-5 gæster i alt den nat. Alt i alt et rigtig dejligt ophold. Vi vil se om vi kan vende retur til flere nætter en gang!

Værelsestip: Værelset vi havde, med udsigt til haven, var stille og roligt og rigtig dejligt
Dato for ophold: februar 2020
Tak, emils2008