Anmeldt d. 18. november 2019

Jeg ELSKER dette sted, der rummer hygge, gamle dage, knike gulve, lækker mad, service ud til fingerspidserne, de sødeste mennesker, ro, fred ALT hvad jeg havde behøv for... Jeg elsker dette sted og kunne bo her foreviget...
Tak for opholdet, jeg vender snart tilbage...

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, Nuzmuz
Anmeldt d. 29. september 2019

Frygteligt sted, som lokker med flotte og lyse billeder på deres hjemmeside, men præsenterer sig signifikant værre i virkeligeheden. Ikke megen herskab over dette.

Alléen op til stedet er bumpet og trænger til at blive lappet. Ved ankomst i ''foyeren'' møder man intet personale, og yderst begrænset information. Ved et rent tilfælde finder vi en større bunke papirer på et bord, hvor gæsternes navne står angivet. Her beskrives det at de ''desværre'' ikke kunne være tilstede ved vores ankomst, men blot anviste til standardoplysninger om stedet og en værelsesoversigt. Ikke just hvad man forventer til denne pris. Beskrivelsen er desuden på dansk - hvad hvis jeg ikke var dansker? Stedet tager forresten ikke dankort - i 2019?

Elevatoren op til 1. sal var enormt slidt og fremtrådte yderst upræsentabel, med diverse hjemmelavede klistrede påbud ved knapperne. Vi fik også den udsøgte fornøjelse af at gå i stå.

Til vores store overraskelse lå vores værelse (sydværelset) lige til venstre for elevatorudgangen. Her hang en hængelås med en nøgle, som vi kunne bruge til at låse med, samt en gammel hasp. Døren var desuden en skydedør? Absolut ikke betryggende. Værelset var meget lille, og en stor skuffelse taget de flotte billeder på hjemmesiden i betragtning. Som en bonus, lå dette værelse op af et køkken, hvor man blot havde placeret en stol på indersiden af vores 2. skydedør for at dække af for dette. Derudover lå der en stikdåse ovenpå vores sengesstel. Det var tydeligt, at man havde sprunget over hvor gærdet er lavest. Stedet har badeværelse på gangen, men der bliver ikke engang gjort den ulejlighed at vise os dette.

Stedet boltrer sig også med et hemmeligt, obligatorisk gebyr i form af leje af sengelinned (som de påstår ikke er obligatorisk) Der lukreres tydeligvis på at gæsterne ikke opdager dette, så man kan indkassere de sidste penge. Det er på grænsen til en anmeldelse hos forbrugerombudsmanden. Hvorfor er dette ikke inklusive i prisen? Er det et hostel vi bor på?

Til stedets forsvar var vi dog så heldige at møde en, som åbenbart var på arbejde. Hun var rigtig flink og imødekommende - dog uden kendskab til stedets retningslinjer.

Hun foreslog at vi kunne putte vores egen medbragte sengelinned ovenpå det som de allerede havde lagt på. Jeg lader denne sætning stå alene.

Jeg kan se at indehaveren af stedet har til vane at svare i nedladende tone til negative anmeldelser. Det er ærlig talt dybt uprofessionelt.

Hvis vi kunne give 0 stjerne, havde det faktisk været for gavmildt.

Hold jer væk fra dette bondefangeri.

Dato for ophold: september 2019
3  Tak, Skjaer92
Anmeldt d. 19. juli 2019

4 personer i dejligt gammelt værelser med sjæl og charme. Dejligt sted med god historie og stemning. Billard i billard-værelset og morgenmad i forværelset til det gamle bibliotek. Rigeligt med morgenmad i god kvalitet. Ja - tingene knirker og er slidte i kanterne - men det er netop en god del af oplevelsen. Så kan bestemt anbefales, og kommer gerne igen.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Klaus6710
Anmeldt d. 11. juli 2019

Vi bookede en overnatning på Sofia værelset, på dette gamle, charmende sted! Dejligt lille hyggeligt og fint værelse! Værten var meget imødekommende, personlig og tog sig rigtig god tid til os, man følte sig helt hjemme - gammelt men så charmende, og rigtig flot! Vi er rigtig glade for at vi bookede en overnatning, og vi havde den skønneste udsigt til haven, hvor vi senere også selv medbragte en lille vin og frugt - så hyggeligt. Senere gik vi en tur op og ned af deres smukke lange allé, hvor vi mødte heste og æsler! Hvis man gerne vil ud og have helt ro i tankerne, ude på landet med en smuk solnedgang over markerne, så er det her du skal vælge!! Vi vil varmt anbefalede det! Man skal være OBS på der er dele badeværelser..
vi vil helt sikkert komme igen!

Vh Christina og Anton

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, 817christinaff
Anmeldt d. 13. juni 2019

Min hustru og jeg har lige holdt vores bryllup i Vordingborg området. Under brylluppet boede vi på Øbjerggaard B&B sammen med vores nærmeste familie. Vi elskede stedet, og synes det er utrolig hyggeligt. Vi synes det var de perfekte omgivelser til overnatningen til brylluppet.
Bruno, der bestyrer stedet, har været helt fantastisk i forbindelse med overnatningen til brylluppet. Han har hjulpet os rigtig meget, og har gjort et helt vidunderligt arbejde. Han er utrolig sød og rar, og har været virkelig gode mod os. Vi kan kun anbefale stedet til alle andre, der vil overnatte i Vordingborg området.

Dato for ophold: juni 2019
1  Tak, Amir A