Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi nød 10 dage i en super god strandhytte og elskede de mange aktiviteter til vores børn. Pladsen har nok aktiviteter til at næsten ikke behøvede at forlade pladsen i hele perioden.

Klart et sted vi kommer tilbage til engang.

Mangler dog en god barista kaffe!

Dato for ophold: august 2020
Tak, Mynde85
Ivan Reedtz-Thott, Ejer hos Feddet Strand Camping & Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2020

Kære Mynde85,
Tusind tak for din anmeldelse.
Det betyder meget for os!
Vi glæder os til at se jer igen :-)
Camilla Rode
Content Manager

Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Super campingplads med god plads og mange aktiviteter til børn og unge.
Rigtig gode handlemuligheder og super god mad - både frokost og aften.
Venligt personale og virkelig gode og rene toilet og badefaciliteter.

Tak, TLForman
Ivan Reedtz-Thott, Ejer hos Feddet Strand Camping & Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2020

Kære TLForman.
Tusind tak for din anmeldelse.
Vi glæder os til at se jer igen :-)
Kasper Kristensen
Chef / Managing director

Anmeldt d. 29. juli 2020

Flot campingplads med alle faciliteter - men desværre blev opholdet ødelagt af urimeligt dårlig seng i hytte - var som at sove i en hængekøje med deraf følgende dårlig ryg.
Kvalitet af seng og søvn står ikke i rimeligt forhold til overnatningspris.

Tak, jansW1119GI
Ivan Reedtz-Thott, Ejer hos Feddet Strand Camping & Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2020

Kære Jan.

Kasper Kristensen
Chef / Managing director

Anmeldt d. 27. juli 2020

Dette er en dejlig campingplads, med mange muligheder for hele familien. Der er pænt og rent, i både køkken og på toiletterne samt baderum. Der er opsat sprit mange steder. Stranden er dejlig, med aktiviter i vandet, super sjovt.

Tak, Betina_Larsen_1
Ivan Reedtz-Thott, Ejer hos Feddet Strand Camping & Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2020

Kære Betina, Tusind tak for din anmeldelse. Vi er først og fremmest glade for, at i har haft et godt ophold, og det betyder meget for os at høre jeres mening. Vi glæder os til at se jer igen :-) De bedste hilsner Kasper Kristensen Chef / Managing director Feddet Strand Resort

Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

Super fed campingplads gode aktiviteter for børn og unge og flotte rene service bygninger,rengøring flere gange dagligt. God beliggenhed for udflugter Knuthenborg, Møns Klint, København og klatrepark på Gavnø gods.

Tak, Camping8544