Anmeldt d. 5. januar 2020 fra mobile enheder

Mig og min hustru havde vores første tur i vores nye campingvogn på Feddet Camping. Vi havde nogle fantastiske dage mellem jul og nytår på en dejlig fredelig plads med smuk natur og havudsigt fra campingvognen. Rene og pæne bade/toilet forhold. De var meget hjælpsomme i receptionen! Tak for nogle gode dage vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: december 2019
Tak, benjaminc128
kk4640, Chef  hos Feddet Strand Camping & Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. marts 2020

Kære Benjamin.
Tusind tak for din pæne anmeldelse. Vi er først og fremmest glade for, at i har haft et godt ophold, og det betyder meget for os at høre jeres mening.

Anmeldt d. 22. december 2019 fra mobile enheder

Besøgte Feddet og jeres skønne campingplads i sommer! Har 3 vennepar som er fastliggere .. der er masser af tilbud med forskellige aktiviteter både for store og for små , som pools , minigolf osv. Jeg var der en af dagene/aften hvor ,der var livemusik på fællesarealet , det var meget hyggeligt og er super godt band ! Kan sige at det er i hvert fald ikke sidste gang jeg har besøgt jer !

Dato for ophold: august 2019
Tak, Jane Birgitte J
kk4640, Chef  hos Feddet Strand Camping & Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. december 2019

Kære  Jane.

Anmeldt d. 10. november 2019

Det her er helt sikkert en af de bedste campingpladser i Danmark. Altid perfekt service. Ligger i den smukkeste natur.
Kan anbefales både til børnfamilier og til dem der vil have ro. Begge dele er muligt.

Dato for ophold: september 2019
Tak, nene-larsen
kk4640, Chef  hos Feddet Strand Camping & Feriepark, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. november 2019

Kære Nene.

Anmeldt d. 8. november 2019

Jeg har været på besøg hos jer min første gang og jeg må sige at det bliver ikke den sidste gang vi kommer forbi jer ungerne har spurt hvornår vi skal på Feddet igen det er bare så lækkert hos og i er så søde
Vi ses

Dato for ophold: maj 2019
Tak, 993ti

Anmeldt d. 8. november 2019

Jeg var her over sommeren hos jer og vi ville gerne sige 1000 tak for fed ferie hos jer alt var perfekt lige fra vi ankom til afrejse, en ting så var mere end super er at i holder pladsen ren hele tiden
At var super vi kommer gern igen

Dato for ophold: august 2019
Tak, ToniB1678