Anmeldt d. 18. juli 2018

Fine værelser, dejlige omgivelser og fin morgenmad. Savnede et par slippers da man ikke må bruge udendørs sko indenfor, for at skåne de flotte omgivelser. Fælles toilet og bad. Vibeke er en god værtinde som gør meget for sine gæster og for at de skal følge sig velkommen og det lykkes fint for hende.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, KStevnsborg
Vibeke L, Ejer hos Vemmetofte Præstegård, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Uha, tænk at jeg ikke har læst og besvaret din anmeldelse før nu. Det beklager jeg. - Jeg vil lige sige at jeg normalt skriver på forhånd til mine gæster at det er godt at medbringe indendørs sko/hjemmesko, fordi jeg gerne vil have det rent og hyggeligt indendøre. - Men til dem, der af en eller anden grund ikke har hjemmesko med, plejer jeg at spørge om man er interesseret i at få nogle af mig. - Jeg har indkøbt et antal hjemmesko, som man kan bruge og tage med hjem, da jeg selvfølgelig ikke kan bruge dem igen.

Venlig hilsen
Vibeke

Anmeldt d. 3. juni 2018 fra mobile enheder

Et stort fælles wauw da vi drejede ned ad indkørslen!!
Smukt værelse og meget lækker hjemmelavet morgenmad med DET HELE - også øllebrød med flødeskum til dem der er til det. Alt sammen serveret i den smukke store have!
De smukkeste omgivelser jeg har boet i meget længe!

Dato for ophold: juni 2018
Tak, matiasb592
Anmeldt d. 5. marts 2018 fra mobile enheder

Det skønneste B&B!! Vi havde en skøn overnatning i smukke omgivelser. God mad - god vin og den sødeste vært! Masser af smuk natur til lange gåture. Tæt på
skov og strand. Giver mine bedste anbefaling :o)

Dato for ophold: marts 2018
Tak, Karin L
Viblahr, Ejer hos Vemmetofte Præstegård, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. marts 2018

Mange mange tak! Det var sødt af dig at tage dig tid til at skrive en anmeldelse. Og tak for ordene :-)

Kh Vibeke

Anmeldt d. 11. juli 2017

Skønt sted og roen faldt over os - i de smukke rum og omgivelser.
Den mest fantastiske morgenmad med hjemmebagt brød og syltetøj så englene sang
Sød og hjælpsom værtinde der ikke vidste alt det gode hun skulle gøre for os. Dejligt værelse (masterbedroom) her var eget badeværelse. Duftende roser til velkomst og daglig check og oprydning på værelset - vi var der 3 dage.Kan varmt anbefales. Hanne og Anton Mætzke

Dato for ophold: juli 2017
Tak, ham569
Anmeldt d. 20. november 2016 fra mobile enheder

Skønt refugie på Stevns egnen i pragtfulde omgivelser. Lyse værelser og en dejlig have fuldender en fredfyldt weekend. Morgenmaden er et kapitel for sig selv som du bør opleve ! Fem stjernen her fra !!

Dato for ophold: november 2016
Tak, MikaelS638
Vibeke L, Ejer hos Vemmetofte Præstegård, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. november 2016

Mange tak Mikael

Jeg er utrolig glad for at I kunne lide at være her. Og jeg arbejder hele tiden på, at her skal blive endnu bedre at være.

Forhåbentlig på gensyn!

Vibeke