Anmeldt d. 27. maj 2020

Vi har været på denne plads flere gange, tilbage i 2015-2017. Mest pga beliggenheden ifht. vores hjem, for en hurtig og hyggelig weekend. Standarden blev dengang mere og mere ringe. Gæsterne svandt ind til et minimum efterhånden. Da vi læste om et nyt "tidligere" værtspar, som har været i færd med at rette op på de sørgelige rester siden 2019, valgte vi at prøve lykken igen. Det hele virkede nu rart og indbydende. Minimum den forventede DCU-standard og lidt mere til. Et imødekommende værtspar, som er at finde helt nede på jorden. Der er begyndt at være mange børn, i alle aldre. De har god plads at boltre sig på, en god stor legeplads at mødes på og en god børnevenlig strand, indenfor få hundrede meter.

Så med rimeligt kendskab til pladsen, kan jeg godt sige, at man roligt kan se bort fra anmeldelser tidligere end 2019. Så overvej endelig Ejsing Strand Camping, på trods af tidligere dårlige anmeldelser. Dem fortjener de ikke at lide under.

Dato for ophold: maj 2020
1  Tak, Timbopaatur
Anmeldt d. 31. juli 2019

Vi var blandt de kritiske for et år siden og tillod os at kalde den rare lejrchef doven.
Mente også, at DCU forsømte at drive pladsen, så medlemmerne og andre turister kunne være tjent med at holde fri på denne skønne plet ved fjorden.
Da vi kom til Ejsing Camping i år, var det tydeligt, at der er kommet en ny chef. Jens er tilbage sammen med sin kone Pia, og nu er der blomster i krukkerne og papir på toiletterne samt i køkkenet. Legepladsens græs er slået. Bedene er revet sirligt.
Pladsen er på vej tilbage mod den kendte standard. Vi kommer igen sidst på sæsonen efter en sommer, hvor vi har sammenlignet og nydt andre dejlige pladser.
Karla og Anders Holmgaard

Dato for ophold: maj 2019
1  Tak, Anders H
Anmeldt d. 12. juli 2019 fra mobile enheder

"DCU Camping Ejsing Strand" har hvad man behøver som campist. Smuk beliggenhed i rolige omgivelser, børnevenlig legeplads. Der er en børnevenlig sandstrand få minutters gang fra campingpladsen og læg så hertil en venlig og imødekommende lejrchef. Kiosken er ikke prangende, men har det man kan forvente - jeg anbefaler helt klart DCU Camping Ejsing Strand

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Bitsnedker
Anmeldt d. 1. juli 2019

Der har været skrevet en del om DCU-Camping Ejsing Strand, så vi var spændte på, hvordan vores ophold ville blive. Det var på alle måder vellykket, og den nye lejrchef har virkelig fået styr på tingene. Pladsen og servicebygninger var pæne og rene, over vanlig standard.
Udsigten fra pladsen var smuk og uforstyrret med smukke solnedgange.
At personalet var venlige og imødekommende var et ekstra plus.
Vi kan altså på det varmeste anbefale et ophold på Ejsing Camping.
Jette og Karsten Vestergaard.

Dato for ophold: juni 2019
1  Tak, Karsten V
Anmeldt d. 26. juli 2017 fra mobile enheder

Hej venner Ejsing camping er et smukt og dejligt sted og holde din ferie, hvis du vil tæt på vandet og slappe af
Der er ingen pool, men tilgængæld er der en dejlig strand cirka 500 meter fra campingpladsen.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, Marie B