Hotels.com
eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt d. 11. august 2019

En hyggelig overnatning og middag på kroen levede ikke op til mine forventninger...
Maden i restauranten var fin - bortset fra udkogte nye kartofler - men heller ikke billig, så vi forventede at maden var i orden. En enkelt person foruden os spiste i restauranten den aften, men der var selskab i den anden ende af huset. Betjening ok.
Hotelværelset - eller rettere et motelværelse med parkering uden for døren - var ret trist: sort nålefiltstæppe, grå sengetæppe, mørk sofa, ret trist på en regnvåd dag. En af værelsets metal-stole havde pletter på sædet, dyner/puder ville for længst være kasseret, hvis det havde været hjemme hos mig ( tungt/ klumpet).
Badeværelset fungerede, men der var spind i hjørnerne og toiletsædet sad ikke ordentligt fast...
Udenfor var der lille terrasse med 2 stole og et bord og en snavset askebøtte :-( Blomsterkummen udenfor havde i mange uger savnet en havemand.
Positivt: elkoger på værelset, men 2 breve green tea er ikke godtnok udvalg, (der var dog også kaffe).
Gratis strøm til vores elbil var et stort plus.
Morgenmaden var også ok - uden at være overdådig, men med 10 værelser at betjene ' så var det fint nok.
Prisen for 1 overnatning inkl morgenmad for 2 personer var 1148 kr. - dyrt for det vi fik

Dato for ophold: august 2019
Tak, Hanne A
Anmeldt d. 2. juni 2019 fra mobile enheder

Hyggelig kro med fantastisk beliggenhed og udsigt.
Valgte frokostplatte til 178 kr. Som skulle bestå af lune retter. Fik kold røget laks, kold skinke, næsten kold oksefilet og lidt ost. Tilhørende brød var selvfølgelig også kold.
Da det var det dyreste på frokos kortet var der forventning om at blive mæt, det skete ikke så ikke.
Vi var noget skuffede og fortrød vi ikke valgte noget andet.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, 321j_rnn
Anmeldt d. 14. oktober 2018

Nu var der endelig blevet tid til, at min mand kunne få sin julegave. Jeg havde læst så meget godt om Skovdal Kro, så vi måtte prøve den. Og vi blev ikke skuffede :-)
Vi fik en frokostanretning med røget laks m/syltede løg i skiver, røget skinke, svinekæber i lækker sauce med rå blomkål til samt 2 stk. ost m/oliven og marmelade. Det var pænt anrettet på tallerkenen, så det var rigtigt indbydende. Det hele smagte dejligt, og vi var meget mætte, da vi var færdige. Vi kan varmt anbefale stedet for den gode mad, en hyggelig restaurant og ikke mindst en smuk udsigt over Fårup Sø. Prøv det selv - priserne er rimelige.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Lena C
Anmeldt d. 30. marts 2018 fra mobile enheder

Skovdal Kro råder over 10 velindrettede værelser, sengene er rigtige gode, selv med en dårlig ryg.
Vi blev budt velkommen med en god kande kaffe, og velsmagende kage.
Aftenens menu, var helt i top, forret hjemmerøget laks med syltede rødløg, som balancerer perfekt med denne fisk.
Herefter kalveculotte med lækkert tilbehør og rødvinsauce, i begge retter var der kælet for både syn og smag.
Vi fik en kande kaffe med ned på vores værelse formedes en meget lille pris.
Vi var de eneste overnattende gæster, og der var kræset op for os til morgenmaden, to slags juice, æg, frugt, pålæg, yoghurt med flere valgmuligheder af topping, frisk rugbrød og rundstykker, ost og marmelade, og ikke mindst dejlig kaffe.
Personalet er serviceminded, hjælpsomme, og meget venlige.
Rigtig god oplevelse, vi helt sikkert vender tilbage til.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, nulleholm
Anmeldt d. 15. oktober 2017 fra mobile enheder

Dejligt sted - fantastisk vært!
Næste gang, vi trænger til et rekreativt ophold, kommer vi gerne igen! men afstandene og bakkerne er lidt anstrengende til selve kongernes by.
Men giver også god motion.

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, Ulla B