Birgit F

Besøg på restauranten

Anmeldelse af Den Gamle Kro
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 1. jul. 2020fra mobile enheder
Vi, en familie på syv, spiste middag på kroen og kan på det varmeste anbefale den. Nogle fik hel stegt rødspætte, andre perlehønebryst, oksemørbradbøf, burger og alt var rigtigt godt incl. betjeningen.
Dato for ophold: juli 2020
Problemer med denne anmeldelse?
    0.1 km fra Den Gamle Kro
    14.1 km fra Den Gamle Kro
    18.5 km fra Den Gamle Kro
    Vis flere hoteller i Stavnstrup
    Anmeldt d. 18. marts 2019

Vi havde købt et weekendophold med 2 overnatninger via Traveldeal og havde ikke sat forventningerne for højt, men det viste sig at blive en meget god oplevelse.

Vi ankom en fredag 8. februar og blev vist på vores værelse, som ikke lå på selve kroen, men lidt henne ad vejen. Værelset var ok, ikke noget overvældende, men sengen var glimrende. Og så var det helt nostalgisk at se et gammelt billedrørsfjernsyn på værelset - det kunne dog vise de fleste kanaler.

Der var ikke mange på kroen på denne tid af året - faktisk var vi de eneste overnattende om fredagen, lørdag var der lidt flere, men stadig ikke mange i restauranten. Det var sådan set bare en fordel, da der blev kræset om os.

Maden var virkelig super lækker og samtidig gav kromutter (lyder ældre end hun var) en fantastisk service. Vi fik talt en del vin og hun viste os rundt i vinkælderen.

Jeg tror ikke det er sidste gang, at vi tager et ophold her - trods årstiden, så tog vi derfra med fornyet energi takket være ejerne af denne lille hyggelig kro.

Dato for ophold: februar 2019
    1  Tak, jespern722
    Anmeldt d. 1. november 2018

Vi var på et weekendophold med 2 overnatninger. Værelserne var lidt slidte, men også med en god stemning af alder og atmosfære. Der er ikke så meget at se i nærheden for os som ikke kommer så langt væk fra Bredebro, men en masse natur og stilhed.
    Det hele blev dog opvejet af en rigtig god service, med en engageret stab af medarbejdere og en hyggelig kromutter, som gjorde alt for at vi skulle føle os godt tilpas. Maden var fantastisk. Den smagte fantastisk og var rigtigt fint sat sammen af den unge og fantastisk dygtige kok, Karsten Jørgensen Nielsen. Vi kan varmt anbefale at prøve denne unge mands dygtighed i køkkenet. Tak for en super weekend.

Dato for ophold: oktober 2018
    Tak, Per B
    Anmeldt d. 25. maj 2018 fra mobile enheder

Fantastisk ophold dejlig servering sød værtinde utrolig god betjening og vidunderligt mad
    Kan varmt anbefale er ophold på Bredebro kro
    Kommer helt klart igen 7 stjerner ud af 6👍
    Dejlige værelser med mulighed for at have hele familien med i de fine lejligheder

Dato for ophold: maj 2018
    Tak, Lars G
    Anmeldt d. 3. maj 2018

Vi boede her 2 overnatninger. Maden og servicen var bare helt i top. Fik 2 gange 3 retters menu. Store og veltillavede portioner med de bedste råvarer. Hjemmebagt brød til forretterne begge dage. Mums. Det kan næsten ikke gøres bedre. Morgenmad er ikke buffet, men igen lækkert hjemmebag. Pålæg og ost og et godt blødkogt æg. Så er dagen godt begyndt.
    Kroen er ikke et 3 eller 4 stjernet hotel. Du bor i et anneks ca. 25 meter fra kroen. Store lyse værelser med gode faciliteter. Godt bad. Lille arbejdsplads og et par magelige lænestole.
    Her kommer vi gerne igen. Betjeningen var i top. Du følte dig meget hurtigt hjemme. Helt ked af at skulle videre efter 3 gode dage.

Dato for ophold: maj 2018
    Tak, tonsberg48
    Anmeldt d. 31. december 2017 fra mobile enheder

Alt var over det vi forventede. Super lækker mad. Personalet var rigtig søde og ikke påtrængende. Kroen er gammel men rigtig hyggelig, lunt og varmt over det hele. Store værelser og fornuftig priser på mad og drikkevare i baren.

Dato for ophold: december 2017
    Tak, Funhall