Per B
Bramming, Danmark

Fantastisk service og lige så god mad.

Anmeldelse af Den Gamle Kro
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 1. nov. 2018
Vi var på et weekendophold med 2 overnatninger. Værelserne var lidt slidte, men også med en god stemning af alder og atmosfære. Der er ikke så meget at se i nærheden for os som ikke kommer så langt væk fra Bredebro, men en masse natur og stilhed.
Det hele blev dog opvejet af en rigtig god service, med en engageret stab af medarbejdere og en hyggelig kromutter, som gjorde alt for at vi skulle føle os godt tilpas. Maden var fantastisk. Den smagte fantastisk og var rigtigt fint sat sammen af den unge og fantastisk dygtige kok, Karsten Jørgensen Nielsen. Vi kan varmt anbefale at prøve denne unge mands dygtighed i køkkenet. Tak for en super weekend.
Dato for ophold: oktober 2018
4,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
    0.1 km fra Den Gamle Kro
    23.5 km fra Den Gamle Kro
    30.0 km fra Den Gamle Kro
    Vis flere hoteller i Stavnstrup
    Anmeldt d. 25. maj 2018 fra mobile enheder

Fantastisk ophold dejlig servering sød værtinde utrolig god betjening og vidunderligt mad
    Kan varmt anbefale er ophold på Bredebro kro
    Kommer helt klart igen 7 stjerner ud af 6👍
    Dejlige værelser med mulighed for at have hele familien med i de fine lejligheder

Dato for ophold: maj 2018
    Tak, Lars G
    Anmeldt d. 3. maj 2018

Vi boede her 2 overnatninger. Maden og servicen var bare helt i top. Fik 2 gange 3 retters menu. Store og veltillavede portioner med de bedste råvarer. Hjemmebagt brød til forretterne begge dage. Mums. Det kan næsten ikke gøres bedre. Morgenmad er ikke buffet, men igen lækkert hjemmebag. Pålæg og ost og et godt blødkogt æg. Så er dagen godt begyndt.
    Kroen er ikke et 3 eller 4 stjernet hotel. Du bor i et anneks ca. 25 meter fra kroen. Store lyse værelser med gode faciliteter. Godt bad. Lille arbejdsplads og et par magelige lænestole.
    Her kommer vi gerne igen. Betjeningen var i top. Du følte dig meget hurtigt hjemme. Helt ked af at skulle videre efter 3 gode dage.

Dato for ophold: maj 2018
    Tak, tonsberg48
    Anmeldt d. 31. december 2017 fra mobile enheder

Alt var over det vi forventede. Super lækker mad. Personalet var rigtig søde og ikke påtrængende. Kroen er gammel men rigtig hyggelig, lunt og varmt over det hele. Store værelser og fornuftig priser på mad og drikkevare i baren.

Dato for ophold: december 2017
    Tak, Funhall
    Anmeldt d. 9. oktober 2017 fra mobile enheder

Fire overnatninger på kroen.
    Bredebro er et centralt udgangspunkt for Sort Sol i Rudbøl, Tønder og Aventoft, samt udflugter til interessante steder som Højer, Højer sluse, Videåslusen, Emmerlev Klev, Rømø, Mandøtraktor og Vadehavscentret.
    For natur og fugle interesserede er det tæt på Sølsted mose og Draved skov.
    Ribe med domkirken, Kammerslusen og Ribe marsken er også indenfor rimelig afstand.
    Kroen eller mere korrekt reasturanten er virkelig et besøg værd.
    Vi spiste aftensmad hver aften i reasturanten.
    En tre retters menu kostede f.eks. kun 248 kr.
    Madens kvalitet var langt over hvad man forventer af en kro i en lille by og man blev betjent af værtinden på en nærværende måde, så tjenere på mange kendte spisesteder kunne lære en del.
    Ubeset om man bestilte menuen eller valgte fra a la carte, så var portionerne anselige, så det kræver sin mand/kvinde at kunne spise op, især hvis man valgte den tre retters menu.
    Vi glæder os til at komme igen, og så skal frokostkortet også afprøves. På grund af udflugter var vi aldrig på kroen til frokost

Dato for ophold: oktober 2017
    Tak, christiangU4003HJ
    Anmeldt d. 24. juli 2017 fra mobile enheder

Dejligt sted som oser af hygge og atmosfære. Nyrestaureret kro og værelser som er i top. Dejlig mad med høj standard. Professionel, venlig og hyggelig servering.
    Ligger godt placeret i Sønderjylland med mulighed for at have et godt udgangspunkt for fægtere til Tønder, Løgumkloster osv. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juli 2017
    Tak, Excursion319233