Anmeldt d. 24. juli 2017 fra mobile enheder

Dejligt sted som oser af hygge og atmosfære. Nyrestaureret kro og værelser som er i top. Dejlig mad med høj standard. Professionel, venlig og hyggelig servering.
Ligger godt placeret i Sønderjylland med mulighed for at have et godt udgangspunkt for fægtere til Tønder, Løgumkloster osv. Kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Excursion319233
Anmeldt d. 24. juni 2017 fra mobile enheder

Købt som en 'DEAL' og havde ikke de store forventninger til opholdet. I dealen stod at det var et stort værelse,men de var desværre alle optaget. Fik det at vide da vi bestilte det,så ingen problemer. Til gengæld var værelset nyrenoveret og med gode senge.
Maden var utrolig lækker og tilberedt med gode råvarer. Traditionelt kromad, med et twist af sundhed. Ingen udkogte grøntsager, men i stedet lækre og sprøde. Kødet perfekt, kartofler og sovs ligeså. Mange lokale spiser også på kroen.
Personalet er smilende og imødekommende. Et ophold der varmt kan anbefales.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, Jacob Ø
Anmeldt d. 4. juni 2017

Vi købte er Deal med kaffe/kage, velkomstdrink, 3 retters aftenmenu, standard db værelse og morgenbord. Alt har været super dejligt!! Hjemmebagt drømmekage og brød, store portioner, dejlig morgenbuffet med lækkert hjemmebagt brød og fantastisk service, hjælpsomhed og humør fra personalet. Dejligt stort rent værelse og badeværelse, hvor alt virker perfekt - rigtig gode seng og dyner/puder! Bedste anbefalinger herfra!!

Dato for ophold: maj 2017
1  Tak, Carsten T
Anmeldt d. 11. maj 2017

Opholdet var købt som en deal. Vi fik en meget venlig modtagelse ved ankomsten. Værten anviste os værelset, som var stort, pænt og rent. Maden var der mere end rigeligt af, og den smagte godt. Bredebro er en hyggelig lille by, som kan være udgangspunkt for fine ture til grænselandet. Den Gamle Kro kan klart anbefales.

Dato for ophold: juni 2016
Tak, 311bentp
Anmeldt d. 15. marts 2017

Deal tilbud, to overnatninger med 2 x 3 retters menu, morgenmad. Vi fik en venlig modtagelse og blev ført til vores værelse der lå i en anden bygning ved siden af kroen. Værelset var nyistandsat, rent og pænt, rummeligt med gode møbler og gode senge. Fjernsynet var ikke nyeste generation men fungerede udmærket. WiFi fungerede også upåklageligt. Der var kaffe og kage ved ankomsten. Aftensmaden, tapas til forret, wiener schnitzel til hovedret samt belgisk vaffel med is til dessert var en kulinarisk oplevelse. Betjeningen var under hele opholdet venlig og professionel. Morgenmaden var portionsanrettet og der manglede intet.
Næste dag fik vi et glas mousserende vin som velkomst før aftensmaden som bestod af rejecocktail, unghanebryst og chokoladesouffle, også lækkert alt sammen.
Vi kan varmt anbefale et ophold her.
Er man lystfiske interesseret, kan man på stedet købe fiskekort til Brede å som løber forbi krohaven.
Gode muligheder for udflugter til Vadehavet og grænseområdet.

Værelsestip: Er man gangbesværet må man spørge om man kan få et værelse i stueetagen, da trappen op til det værelse vi havde var ret stejl.
Dato for ophold: marts 2017
Tak, JensOest2014