Bent P
Tranekær, Danmark

Bestemt en oplevelse værd.

Anmeldelse af Den Gamle Kro
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 11. maj 2017
Opholdet var købt som en deal. Vi fik en meget venlig modtagelse ved ankomsten. Værten anviste os værelset, som var stort, pænt og rent. Maden var der mere end rigeligt af, og den smagte godt. Bredebro er en hyggelig lille by, som kan være udgangspunkt for fine ture til grænselandet. Den Gamle Kro kan klart anbefales.
Dato for ophold: juni 2016
4,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
800 kr.
      Gratis wi-fi
      Gratis parkering
      Vis flere hoteller i Stavnstrup
      Anmeldt d. 15. marts 2017

Deal tilbud, to overnatninger med 2 x 3 retters menu, morgenmad. Vi fik en venlig modtagelse og blev ført til vores værelse der lå i en anden bygning ved siden af kroen. Værelset var nyistandsat, rent og pænt, rummeligt med gode møbler og gode senge. Fjernsynet var ikke nyeste generation men fungerede udmærket. WiFi fungerede også upåklageligt. Der var kaffe og kage ved ankomsten. Aftensmaden, tapas til forret, wiener schnitzel til hovedret samt belgisk vaffel med is til dessert var en kulinarisk oplevelse. Betjeningen var under hele opholdet venlig og professionel. Morgenmaden var portionsanrettet og der manglede intet.
      Næste dag fik vi et glas mousserende vin som velkomst før aftensmaden som bestod af rejecocktail, unghanebryst og chokoladesouffle, også lækkert alt sammen.
      Vi kan varmt anbefale et ophold her.
      Er man lystfiske interesseret, kan man på stedet købe fiskekort til Brede å som løber forbi krohaven.
      Gode muligheder for udflugter til Vadehavet og grænseområdet.

Værelsestip: Er man gangbesværet må man spørge om man kan få et værelse i stueetagen, da trappen op til det værelse vi havde var ret stejl.
      Dato for ophold: marts 2017
      Tak, JensOest2014
      Anmeldt d. 23. januar 2017 fra mobile enheder

Et fantastisk Hotel med gastronomisk oplevelse af maden, udsøgt og professionel personale, hyggelig og "varm" krostue med (tobak) få min. Et besøg i Ecco sko og få km. til grænsen, der er mange seværdigheder i området.

Tak, Alkatima
      Anmeldt d. 15. oktober 2016

Havde bestilt et enkelt værelse med to overnatninger uden morgenmad.
      Da jeg kun var der til at sove var værelset fint, dog lidt lydt, men det må påregnes for et så gammelt byggeri som dog er ok restaureret.

• Rejsetype: Rejste alene
      Tak, Evan Bach A
      Anmeldt d. 9. oktober 2016

Vi har egentlig kun et enkelt "klagepunkt". Min mand har benprotese og er derfor ikke så glad for at skulle op af for mange trapper. Vi havde skrevet i vores bestilling om det var muligt at få et værelse i stuen. Fik ikke noget svar, og var spændt på om hvad vi fik. Det blev så et værelse på første sal, stejl trappe, men god, så det var okay, til gengæld var værelset så helt nyrenoveret og kæmpestort.

Tak, JytteStensberg
      Anmeldt d. 2. oktober 2016

Det er lidt synd at anmeldelserne ikke er nye , for de nye ejere har gjort et meget flot arbejde for at få hele kroen gjort til et rart sted.
      Og det er bestemt lykkedes!
      Og ja kroen er gammel, hvorfor ellers besøge en gammel kro?
      Vi havde bestilt en travel deal.dk på to overnatninger og to tre retters menuer og eftermiddagskaffe den første dag.
      Vi blev vel modtaget og fik et nyrestaureret værelse (nr.28) i nabobygningen 1 minut fra selve kroen. Værelset var på 23m2 og helt fint.
      Der var wifi som fungerede perfekt og nyt fjernsyn med de danske kanaler og en del tyske.
      Middagen begge dage var med 3 retter og der var intet at klage over med mindre man ikke kan lide tapas, oksemørbrad, og en skøn isdessert. Andendagen bød på rejecocktail, wenersnitzel, og belgiske vafler. Priserne på drikkevarer rimelig og betjeningen yderst kompetent.
      Kun et at sige skynd jer at bestille et ophold!

Værelsestip: Bed om værelse i nabobygningen med 5 nye værelser
      Dato for ophold: september 2016