Alkatima
Nykøbing Falster, Danmark

Weekend

Anmeldelse af Den Gamle Kro
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 23. jan. 2017fra mobile enheder
Et fantastisk Hotel med gastronomisk oplevelse af maden, udsøgt og professionel personale, hyggelig og "varm" krostue med (tobak) få min. Et besøg i Ecco sko og få km. til grænsen, der er mange seværdigheder i området.
Dato for ophold: oktober 2016
Problemer med denne anmeldelse?
    0.1 km fra Den Gamle Kro
    14.1 km fra Den Gamle Kro
    18.5 km fra Den Gamle Kro
    Vis flere hoteller i Stavnstrup
    Anmeldt d. 15. oktober 2016

Havde bestilt et enkelt værelse med to overnatninger uden morgenmad.
    Da jeg kun var der til at sove var værelset fint, dog lidt lydt, men det må påregnes for et så gammelt byggeri som dog er ok restaureret.

• Rejsetype: Rejste alene
    Tak, Evan Bach A
    Anmeldt d. 9. oktober 2016

Vi har egentlig kun et enkelt "klagepunkt". Min mand har benprotese og er derfor ikke så glad for at skulle op af for mange trapper. Vi havde skrevet i vores bestilling om det var muligt at få et værelse i stuen. Fik ikke noget svar, og var spændt på om hvad vi fik. Det blev så et værelse på første sal, stejl trappe, men god, så det var okay, til gengæld var værelset så helt nyrenoveret og kæmpestort.

Tak, JytteStensberg
    Anmeldt d. 2. oktober 2016

Det er lidt synd at anmeldelserne ikke er nye , for de nye ejere har gjort et meget flot arbejde for at få hele kroen gjort til et rart sted.
    Og det er bestemt lykkedes!
    Og ja kroen er gammel, hvorfor ellers besøge en gammel kro?
    Vi havde bestilt en travel deal.dk på to overnatninger og to tre retters menuer og eftermiddagskaffe den første dag.
    Vi blev vel modtaget og fik et nyrestaureret værelse (nr.28) i nabobygningen 1 minut fra selve kroen. Værelset var på 23m2 og helt fint.
    Der var wifi som fungerede perfekt og nyt fjernsyn med de danske kanaler og en del tyske.
    Middagen begge dage var med 3 retter og der var intet at klage over med mindre man ikke kan lide tapas, oksemørbrad, og en skøn isdessert. Andendagen bød på rejecocktail, wenersnitzel, og belgiske vafler. Priserne på drikkevarer rimelig og betjeningen yderst kompetent.
    Kun et at sige skynd jer at bestille et ophold!

Værelsestip: Bed om værelse i nabobygningen med 5 nye værelser
    Dato for ophold: september 2016
    2  Tak, Bella15k
    Anmeldt d. 6. juni 2015

Det var godt nok en deal, men derfor behøver det jo ikke være dårligt. Et ikke ryger værelse lugtede så meget af gammel røg at jeg matte tage piller for at kunne sove der selvom vinduet stod piv åbent hele dage og lidt åbent om aftenen. Da jeg klagede fik jeg at vide at der ikke var andre værelser og da vi klagede da vi skulle rejse fik jeg at vide at ham der normalt boede der kom til at betale, hvorefter jeg bad om den diskont det kunne jeg ikke få. Dårlig reklame.
    TV på værelsrne virkede ikke ordentligt ligesom vi aldrig fik det fri internet til at virke. Møblerne på værelserne var ikke ordentlige. Vi boede godt nok I den gamle afdeling men derfor kunne møbler osv da godt være OK.
    Vi blev ikke fulgt op til vore værelser måtte selv finde op af den ret mørke trappe. Maden var dagens ret uden dikkedarer serveret på fad på bordet og ikke delt rundt.

Dato for ophold: maj 2015
    2  Tak, MetteSkouAndersen
    Anmeldt d. 22. maj 2015

Kan slet ikke genkende ovenstående ros, værten betragtede os som noget katten havde slæbt ind, ikke et velkomst ord eller nogen form for gæstfrihed.
    Maden var der rigeligt af, mere en rigeligt,- serveret som en gang "biksemad" overdynget på et fad.
    Værelset/toilet var pænt og rent, TV med 5 danske kanaler uden TV2.
    Der måtte ryges i krostuen.
    Til afsked var eneste ord "god tur"
    Konklusion: Et værtspar der ikke forstod hvad århundrede vi er i.
    Prisen på kr. 1300,- var absolut rigeligt i forhold til oplevelsen.
    Et sted vi aldrig vil anbefale og har tænkt os at komme igen.

Dato for ophold: maj 2015
    5  Tak, Carsten J