“Manglende lige det sidste”

Strandgaarden Restaurant & Feriecenter

Vi fik vildsvin og steak, begge til omkring kr. 200,-

Pænt anrettet, dog med ligegyldig grøn saltolie i kanten.

Vildsvin var mørt, men krydderierne var for salte og urternes smag brændt væk. Kartoffelmos med god smag. Desværre var mosen genopvarmet i serveringsglasene. Rødløgene havde fået for meget eddike og manglede både smag af hvidvin og peber.

Steak med bearnaise.
Pommes Frites fra frost. En klumpet bearnaise som tvivlsomt er hjemmelavet. Steak blev oplyst til at være af kalvefilet. Kunne med fordel være skåret tynder og serveret med 2 eller 3 skiver i stedet. Ellers ubeklageligt.

Vinderen på begge retter var de smørstegte gulerødder.

God solidt måltid med passende størrelse. Kan fint anbefales, men der mangler lige den sidste finish før prisen matchen det der blev serveret.

Tak, ASLarsen

Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

Perfekt beliggenhed på første sal med udsigt over vandet. Der er ikke elevator. Laver god mad. Jeg spiste selv smørrebrød der er super flot. Sød og venlig betjening.

Tak, mila273x
Anmeldt 18. april 2020 fra mobile enheder

Super is til absolut rimelige priser! Lækker svensk produceret is i store vafler. Kan helt sikkert anbefale et besøg.

Dato for besøg: april 2020
Tak, Morten_Trine
Anmeldt 2. april 2020 fra mobile enheder

Respekt

Her har de set muligheder og ikke .....

Bestilte
wienerschnitzel med alt til
Og
Helstegt Vildsvin

Kom og afhentede sammen med tre andre der også have bestilt, dejligt at der også er andre der støtter op om de lokale, selv om det nok er under 10% hjælp i denne tid.

Vi fik som foto viser to kæmpe portioner, som ville kræve sin vokse person at spise en portion af.

Fruen valgte vi startede med wienerschnitzel der var voldsom tyk og rigtig mange dejlig brasede kartofler til samt for mig dejlige ærter, for os lidt tør og for tyk.

Derefter delte vi helstegt vildsvin og herligt med undersiden af kotelet der var super mør og med herlig lækker smags den lække salat og super bagekartoffel med lækker lækker smør creme til
Sauce vi er tossede med god sauce og ved ikke hvilke ret den var til, men smagte godt til begge retter, ville gerne have købt det dobbelte sauce så vi kunne .....

Tilbage står
TAK FOR JERES INDSATS OG SPREDE GLÆDE I LOKAL OMRÅDET

TAKKER

Dato for besøg: april 2020
Tak, 960nielsg
Anmeldt 4. marts 2020

Vi var 2 dagen i træk på Strandgaarden først Lørdag. Der fik jeg en fantastisk velsmagende og vellavet Wienersnitzel, og det var en kæmpe en af slagsen. Min kone fik et stjerneskud, der også var velsmagende og så stort hun ikke kunne spise op. Vi var så tilbage Søndag til deres bruch, den var utrolig stor med bla. Laks, æg og bacon, pandekager, frikadeller mange slags pålæg og meget mere. Den kostede sølle 125 kr incl kaffe, te og juice et fund til prisen. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, MogensFriis

Rejsende, der kiggede på Strandgaarden Restaurant & Feriecenter, kiggede også på

Har du været i Strandgaarden Restaurant & Feriecenter? Fortæl om dine oplevelser!