“Ponse”

Tilføj det.
Hotel og Restaurant Klim Bjerg
nr. 1 af 1 Restauranter i Klim
Anmeldt 11. juni 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt sted. Stille og roligt. Gode senge. Smukke omgivelser. Dejlig morgenmad. Nåede desværre ikke at spise i deres restaurant.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Arbejde

Anmeldt 14. april 2019

Vi besøgte hotel Klim Strand i sommeren 2018. Et skønt sted, dejlig morgenmad, perfekt for ferie med udgangspunkt i det skønne nord-Vestjylland. Skal vi derop igen, så bliver det på hotel Klim Strand, det kan varmt anbefales.

Tak, bonusbedste
Anmeldt 20. januar 2019

Vi fik en dejlig frokost i forbindelse med en firmatur, der var rigtig fin betjening og rigelig velsmagende mad.
Vi har ikke opholdt os på hotellet men kun spist i restaurant, men det ser meget ordentligt og velholdt ud.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Anders F
Anmeldt 20. juli 2018 fra mobile enheder

Vi var her for at spise aftensmad. Oh der er ikke så meget at vælge imellem hvilket også betyder at kvaliteten var i top. Portionerne var store og de var veltillavede. Priser på både mad og vin var rimelige. Og betjeningen var rigtig god. Stedet er er hyggeligt og der var fyldt med gæster. Så i højsæsonen er det nok tilrådeligt at bestille bord på forhånd.

1  Tak, larsenevoldsen
Anmeldt 9. juli 2018

I forbindelse med et ophold på Klim Bjerg Hotel spiste vi morgenmad og aftensmad i deres restaurant.
Relativ lille menukort, men af høj kvalitet. Serveres med et smil og altid rygende varmt. Portionerne har en størrelse så absolut ingen går sultne fra bordet, bare lækkert. Morgenmaden er enkel og af god standard og der er hvad man kan tænke sig og igen bliver man mødt med et smil. En god start på dagen.
Vi kan kun anbefale Restauranten på Hotel Klim Bjerg og vi vil helt sikkert spise her ved vores næste besøg.

Tak, Danes55

Rejsende, der kiggede på Hotel og Restaurant Klim Bjerg, kiggede også på

Slettestrand, Jammerbugt Kommune
Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Fjerritslev, Jammerbugt Kommune

Har du været i Hotel og Restaurant Klim Bjerg? Fortæl om dine oplevelser!