“Café 4 stjerner - Butik 1 stjerne”
Anmeldelse af Hedekaffe

Hedekaffe
Beskrivelse: Hedekaffe er en lille familievirksomhed med Café og kaffe risteri, der lægger stor vægt på kvalitet. I Cafén kan smage vores ny-ristede kaffe, samt nyde lidt fra vores menukort. Vores lille kafferisteri der ligger i Vestjylland. I åbningstiden kan man komme og se hvordan kaffen ristes.
Anmeldt 10. august 2021

Som flere skriver er der (unødvendigt) meget salat i stjerneskud, men det kan man jo bare skubbe til side.
Fiskefilet var super dejlig og pandestegt, kylling i burger var saftig og med kanon marinade. Smørrebrød var store, flotte og smagte rigtig godt.
Vi kommer helt sikkert igen.

Butikken derimod var en kæmpe skuffelse.
Først: Hvorfor er det nødvendigt at tale diverse supermarkeds kaffemærker ned med usandheder - Er jeres egen kaffe ikke så god at den sælger sig selv?
For det andet: At have diverse varianter slik fra Nordthy og tage en høj pris er super frækt og virker lidt som om der spekuleres i at folk automatisk tænker dette må være et luksus mærke. Det er det ikke, men derimod et discount mærke man kan købe til en billig pris overalt.
Spar jeres penge i butikken (kaffen er heller ikke noget særligt), og brug dem i caféen.

Tak, Kensa14

Anmeldt 16. september 2020 fra mobile enheder

På gruppetur 40 personer. Først foredrag og rundvisning i kafferisteriet. Her fik vi grundig gennemgang af kaffen fra plantagen til den er ristet. Derefter mulighed for at købe kaffe m.m. i butikken. Derefter god middag i cafeen. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, PerR_13
Anmeldt 24. oktober 2019

Et godt sted at besøge. Selve spiselokalet ligner måske mest et cafeteria i en hal, men maden er god i enorme portioner. Man kan ikke gå sulten derfra og dertil godt øl fra Hancock til meget rimelige priser.
Og bagefter kan et besøg på kafferisteriet stærk anbefales. Her smager man dejlig kaffe, og kan se hvordan det ristes og høre om kaffe generelt.

Dato for besøg: oktober 2019
2  Tak, Jens H
Anmeldt 28. september 2019 fra mobile enheder

Det er et rigtig hyggeligt sted.
Der var mange forskellige lækre kager fra buffet, og al den kaffe vi kunne drikke.
Personalet var meget imødekommende.
Vi havde en dejlig eftermiddag, hvor vi følte os godt tilpas.
Et sted vi varmt kan anbefale.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Ellen402
Anmeldt 27. juli 2019

Gennem hjælp fra andre fandt vi stedet Hede kaffe og kaffe risteri. Fik oplysninger på risteriet og en god kop kaffe på restauranten lækker lagkage.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, J. K

Rejsende, der kiggede på Hedekaffe, kiggede også på

Thorsminde, Holstebro
Holstebro, Vestjylland

Har du været i Hedekaffe? Fortæl om dine oplevelser!