“På gruppetur 40 personer.”
Anmeldelse af Hedekaffe

Hedekaffe
Beskrivelse: Hedekaffe er en lille familievirksomhed med Café og kaffe risteri, der lægger stor vægt på kvalitet. I Cafén kan smage vores ny-ristede kaffe, samt nyde lidt fra vores menukort. Vores lille kafferisteri der ligger i Vestjylland. I åbningstiden kan man komme og se hvordan kaffen ristes.
Anmeldt 16. september 2020 fra mobile enheder

På gruppetur 40 personer. Først foredrag og rundvisning i kafferisteriet. Her fik vi grundig gennemgang af kaffen fra plantagen til den er ristet. Derefter mulighed for at købe kaffe m.m. i butikken. Derefter god middag i cafeen. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, PerR_13

Anmeldt 24. oktober 2019

Et godt sted at besøge. Selve spiselokalet ligner måske mest et cafeteria i en hal, men maden er god i enorme portioner. Man kan ikke gå sulten derfra og dertil godt øl fra Hancock til meget rimelige priser.
Og bagefter kan et besøg på kafferisteriet stærk anbefales. Her smager man dejlig kaffe, og kan se hvordan det ristes og høre om kaffe generelt.

Dato for besøg: oktober 2019
2  Tak, Jens H
Anmeldt 28. september 2019 fra mobile enheder

Det er et rigtig hyggeligt sted.
Der var mange forskellige lækre kager fra buffet, og al den kaffe vi kunne drikke.
Personalet var meget imødekommende.
Vi havde en dejlig eftermiddag, hvor vi følte os godt tilpas.
Et sted vi varmt kan anbefale.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Ellen402
Anmeldt 27. juli 2019

Gennem hjælp fra andre fandt vi stedet Hede kaffe og kaffe risteri. Fik oplysninger på risteriet og en god kop kaffe på restauranten lækker lagkage.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, J. K
Anmeldt 22. juli 2019

"VÆRELSER
Værelserne er elegant indrettet med eget badeværelse, helt nyrenoveret". Der er ikke, understreger ikke, eget badeværelse, men derimod på 1 sal et fælles toilet, uden vindue. Og i stueetagen 1 baderum. Det "Dejligt afslappende" rum på 1 sal, er gangen til værelserne, også uden vinduer. Vi ankom ca. kl. 16,30, og man havde mere travlt med at lukke cafeen, end at vise os til rette, og ca. 10 minutter senere var man overladt til sig selv. Man blev ikke tilbudt så meget som en kop kaffe. Så det ville være rart om man lige ændrede på hjemmesiden, så at den passede med virkligheden.

Dato for besøg: juli 2019
5  Tak, Kim E

Rejsende, der kiggede på Hedekaffe, kiggede også på

Ulfborg, Holstebro
Holstebro, Vestjylland

Har du været i Hedekaffe? Fortæl om dine oplevelser!