Super Legeland for børn og voksne :-)

Vi besøger ofte Bork Legeland. Det bedste legeland for vores børn i alderen 6-8 år. Personalet er... læs mere

Anmeldt d. 17. oktober 2021
Simon S
fra mobile enheder
For børn

Godt og hyggeligt lille legeland for både store og små, Tag madpakken med eller køb i kiosken... læs mere

Anmeldt d. 12. februar 2020
Trier E
Horsens, Danmark

Anmeldt d. 12. april 2017 fra mobile enheder

Var der onsdag inden skærtorsdag. De har lukket sååå mange betalende ind at der er kø ved toiletterne. Ikke spise/siddeplads til alle. Børn kan ikke holde sig og voksne kan ikke sidde ned når der skal spises. Virker voldsomt overfyldt. På en rolig dag, ville det sikkert være fint... Men idag: not so much!

Dato for oplevelse: april 2017
Tak, donbrun
borklegeland, PR-chef hos Bork Legeland, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. april 2017

Vi er kede af at høre, at dit besøg i legelandet ikke levede helt op til dine forventninger. Vi havde en af de travleste dage overhovedet i vores historie, og langt fra normalt at der er så mange gæster inde på samme tidspunkt.
Legelandet er godkendt til mange flere, men vi lytter selvfølgelig til vores gæster, da alle skal have en god oplevelse.
Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores gæsters oplevelser i legelandet og vi takker for din feedback, som vi vil bruge i vores fremtidige overvejelser.

Med Venlig Hilsen
Arne / Bork Legeland

Anmeldt d. 13. marts 2017

Der er mange dejlige legeaktiviteter til børnene med klatring, køretøjer, boldspil og meget andet. Og så er der meget fine muligheder for medbragt mad. Og billetten gælder hele dagen, så man kan evt. dele sit besøg op. Der var rent og pænt og rigtig god service.

Dato for oplevelse: februar 2017
Tak, Gert Frost N
Anmeldt d. 15. juli 2016 fra mobile enheder

Vi er kommet her mange gange. Vores børn på 2,6 og 8 elsker det, og vi forældre slapper af. Der er ikke sket nogle, fornyelser de sidste par år. Men der er rent og pænt. Man må medbringe sin egen mad og drikke. Og der er masser af plads, hvor man kan sidde. Samt er der gratis internet, og entre prisen er ganske rimelig. Cafe priserne er lidt, til den høje side, og der er begrænset udvalg. En dag går stærkt her.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, MichaelO1975
Anmeldt d. 26. februar 2016 fra mobile enheder

Var afsted med med mine børn på 3 og 5 og der var virkelig mange forskellige aktiviteter som de var vilde med. Drengen på 3 var i himlen over den store samling af pedaltraktorer med tilbehør og pigen hyggede sig med udklædningstøjet. Derudover var der selvfølgelig hoppeborgene og rutchebanen. Kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, 537kirstend
Anmeldt d. 26. juli 2015 fra mobile enheder

Super pænt og rent sted. Man kan mærke dem som ejer det sætter stor pris på at man får en god oplevelse. Det er pænt, rent og nyt. Vi kommer gerne igen. :)

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, louisel333