Hotels.com
Orbitz.com
FindHotel
StayForLong
Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

God almindelig hverdags mad. Ikke den store gastronomiske oplevelse, men fine portioner, acceptabel ventetid, høflig personale.
Desværre ingen salater og heller ikke hjemmelavet Bernaise, det trækker lidt ned. Giver den 3 ud af 5 stjerner ⭐️⭐️⭐️

Værelsestip: Parkering på pladsen bag kroen
Dato for ophold: juni 2021
Tak, 291carstenc
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig god takeaway
Bestilte takeaway 4 Wienerschnitzel og 2 stjerneskud samt pølser med pomfritter, alt sammen smagte fantastisk, ikke sidste gang næste gang vil vi prøve at spise på stedet, når alle er blevet vaccineret.. Tak for mad

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Freddy H
Anmeldt d. 23. maj 2021 fra mobile enheder

Dejlig kromad som var iorden og god betjening. Gav gerne lidt mere for det, for at få en ordentlig kartoffel til. Ærgeligt der bruges de vacumpakkede vandede kartofler. Det er så synd, når det andet er iorden.
Det ville gøre, at vi kom lidt tiere, når vi er i sommerhus.

Dato for ophold: marts 2021
Tak, 101ilsen
Bork Kro, Ejer hos Bork Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. maj 2021

Hej tak for anmeldelsen.
Kan oplyse at vi IKKE bruge vakuumkartofler vi står skam selv og skræller dem.
Vores lokale kartoffelavlen bliver nok ked af at se denne anmeldelse…..

Anmeldt d. 16. august 2020

Jeg havde valgt en overnatning på Bork Kro, da jeg var i området og det fortryder jeg absolut ikke.
da jeg ankom, viste et skilt tydeligt til Parkering bag kroen på et stort område, så der er plads nok. Så skal man så gå herfra om til forsiden af kroen fora t komem ind. Da der ikke er adgang gennem restauranten.
Bork kro er en hyggelig gammel kro med en hjertevarm og lun krofatter, der både er en god kok, omsorgsfuld og driver en rigig kro.
Kroen ligger centralt og ud til en befærdet hovedvej. Men det er kun om dagen. Aften og nat, kører der kun få biler at man ikke lægger mærke til det.
Kroen er ældre, men velholdt og det har sin charme. Der var pænt og rent på fælles arealer, i restauranten og på værelset.
Det er jo ikke det nyeste af nyeste byggeri, men det har også sin charme. lange gange med tunge tæpper. Hvilket gør at man ikekkan høre de andre gæster heller ikke gennem væggene.
Jeg havde værelse ud til hovedvejen og havde min dør åben hele natten og sov fint alligvel.
Udenfor er en lille altan med et par stole, så man kan sidde derude og nyde en kop instant kaffe, som kan brygge i værelset.
fint mindre værelse til en persone, med klædeskab, et par stole og et bord samt en god 1½ mands seng.
Et par el-stik, så man kan få ladet sin tabelt og mobil.
Et mindre badeværelse der havde en god bruser og brusekabinde med masser af varmt vand med godt tryk på.
Man kan også vælge værelser uden eget badeværelse til en reduceret pris.
Der er god og gratis WIFI på værelser og fælles områder på kroen.
Kroen har også egen restaurant og jeg fik en let frokost, men lækkert og rigeligt, så jeg var godt mæt. En overdådig morgenmad blev også serveret per besøgende. Kaffe eller te, friskbrygget naturligvis og en kande appelsin juice (smagte godt). Så var der en brødbakke med 2 overskårne boller, 2 tykke skiver groft brød og 2 skiver rugbrød. En flot bakke med forskellige marmelader, honning og smøreoste samt Lurpak smør. Et fad med skiver af ost, skinke og rullepølse.
Her lå oså halve cherrytomater og agurk skiver samt et flot udvalg af frisk frugt. Nogle skiver melon, blå vindruer og appelsiver både.
det hele lækkert og friskt. Og til sidst et stykke weinerbrød.
Det var rigeligt til mig, men jeg tror hvis man havde bedt om mere, så havde man fået det.
Regnignen var rimeglig for et ophold med 2 måltider.
Jeg følte mig velkommen fra jeg kom til jeg forlod stedet og det er ike sidste gang jeg overnetter her, hvis jeg skal til området igen.

Værelsestip: Alle værelsder er stille, men belliggende p første sal kun med adgang via trappe.
Dato for ophold: august 2020
1  Tak, alexmP349CC
Bork Kro, Ejer hos Bork Kro, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. maj 2021

Tusind tak for anmeldelsen

Anmeldt d. 6. august 2020

Fejrede mandens 75 år med 2 overnatninger. Sengen på det tildelte værelse var 140 cm bred, men et skift til et større værelse med 2 senge blevet klaret med det samme.
Dejlig menu, peberbeuf og wienersnitzel, og vi blev mætte.
Dag 2 fik jeg en grim tandpine og der var personalet behjælpelig med smertestilllende piller. Vi bestilte derfor kroens take-away, som vi indtog på den store balkon/terrasse.
Stor ros til kroen for en fin og personlig behandling, vi kommer gerne igen.

Værelsestip: Tjek lige sengens bredde.
Dato for ophold: august 2020
Tak, Marianne T