Anmeldt d. 22. juli 2021 fra mobile enheder

Vi havde et godt ophold på denne plads. Der er flot beliggenhed, men selve pladsen og forholdene er slidte. Kogeplader der ikke virkede og baderum uden tryk på vandet.
Samtidig er den ikke helt dimensioneret til de mange gæster. Der var eksempelvis altid lang kø til opvasken.
Poolen skulle være opvarmet, men var ret kold. Og selv børnene frøs efter ti minutters badning.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, jacobbenand
Anmeldt d. 24. maj 2021

Kunne være en dejlig campingplads, men er desværre lavet om til en pengemaskine - virkelig virkelig sørgeligt
Naturen helt i top, sørgeligt at sådan et skønt sted bliver forvandlet til et sted hvor investorerne bestemmer, men tror nu heller ikke lejrchefen ser naturen alligevel.

Dato for ophold: april 2021
Tak, lonet867
Anmeldt d. 15. august 2020

Rigtig lækker Campingplads med den smukkeste udsigt ud over Vemmingbund og til Dybbøl Banke. Her er alt hvad hjertet kan begære, smuk natur, havkig fra de fleste pladser. MASSER af ting for børnene, 5 legepladser i forskellige størrelser, opvarmet pool, klappedyr, og en lækker strand lige ud for pladsen. Servicebygningerne er pæne og så rene som man bør kunne forvente med så mange gæster. Hvis man bare gjorde som derhjemme, så ville det hele se pænere ud, men alt i alt pæne forhold, og der er håndsprit nok på toiletterne. Værtsparret er utrolig søde og imødekommende, og man føler sig velkommen fra man tjekker ind til man tjekker ud. Naturen er vidunderlig hernede, og man kan sidde i flere timer og bare stirre ud over vandet, eller gå en tur langs vandet eller cykle en tur på Gendarmstien. Alt ligger lige rundt om smørhullet som campingpladsen ligger i. Kiosken har et fornuftigt udvalg af varer, men det er mest til nød og den søde tand. Der kan bestilles morgenmad dagen før og så er det bare at afhente næste morgen, virkelig lækkert. Der er forskellige kvalitet af pladser af efter hvor magelig man er, vi havde en comfortplads med strøm, vand og afløb, og NØJ det er lækkert bare at smide slangen i afløbet og så ikke tænke mere på det. Prisen på campingpladsen er i den middel/lave ende, men det afspejler ikke pladsen, den fremstår utrolig velholdt. Vi kommer helt sikkert igen, og forhåbentlig uden Corona, så man måske kan opleve hvordan pladsen ville være uden alle de restriktioner der er i den forbindelse.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, Jornkou
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Gammelmark ligger helt fantastisk med udsigt til Dybbøl banke. Gode faciliteter og meget søde værter. Pladserne på terrasserne har både vand og strøm. God stemning og masser af plads. Rengøringen kunne dog have været en anelse bedre.

Dato for ophold: august 2020
Tak, hannel471
Anmeldt d. 2. august 2020

Hjemme efter ti dejlig dage i telt på Gammelmark.Alt var pænt og rent og wc blevet tjekke op på flere gange om dagen.Da vi var i telt brugte vi altid køkkenet oppe ved poolen . Altid pænt og rent. Kan se flere skriver de mangler sprit,men undskyld mig det står ingen steder under de retnings ligner der er udsendt at pladsen skal stille sprit frem .. det er jo ok selv at have en lille flaske i lommen , det har vores søn på 8 år lært at have på sig så kan voksne mennesker vel også.. Vi kommer helt sikker tilbage til denne dejlig plads

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Expedition550253