Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Gammelmark ligger helt fantastisk med udsigt til Dybbøl banke. Gode faciliteter og meget søde værter. Pladserne på terrasserne har både vand og strøm. God stemning og masser af plads. Rengøringen kunne dog have været en anelse bedre.

Dato for ophold: august 2020
Tak, hannel471
Anmeldt d. 2. august 2020

Hjemme efter ti dejlig dage i telt på Gammelmark.Alt var pænt og rent og wc blevet tjekke op på flere gange om dagen.Da vi var i telt brugte vi altid køkkenet oppe ved poolen . Altid pænt og rent. Kan se flere skriver de mangler sprit,men undskyld mig det står ingen steder under de retnings ligner der er udsendt at pladsen skal stille sprit frem .. det er jo ok selv at have en lille flaske i lommen , det har vores søn på 8 år lært at have på sig så kan voksne mennesker vel også.. Vi kommer helt sikker tilbage til denne dejlig plads

Tak, Expedition550253
Anmeldt d. 26. juli 2020

Vi havde booket én uges campingferie, men valgt at tage hjem efter 3 dage. Følte på ingen måde der blev taget højde for, at vi stadig er i en ‘corona-tid’. Ingen håndsprit nogen steder og dårlig udluftning/ventilation i servicebygningerne. Liggestolene til den udendørs pool var dog fjernet (af hensyn til corona?) og i det fælles køkken måtte man max være 2 personer.
Selve pladsens indretning er virkelig også dårlig og uhensigtsmæssig. Den mindste servicebygning ligger centralt på pladsen, og har kun hhv 5 toiletter og bruser, hvilket er ALT for lidt. Familierum skal man betale ekstra for og har kun 3 minutter med varmt vand.
Super ærgelig at betale for 1 uges ferie, som kun ender med 3 dage. Endda børnene glædede sig til at komme hjem efter så få dage. Helt klart sidste gang vi har benyttet den campingplads.

Tak, LenaS1387
Anmeldt d. 20. juli 2020

Ved indtjek i receptionen får du udleveret et kort til bommen der bliver desinficeret i sprit,så her starter det meget godt.
Men det skulle senere vise sig at det er den eneste spritflaske campingpladsen råder over.

Pladsen er fuld booket og der er rigtig mange gæster.
Ved alle døre til toiletter mm. skal der indtastes kode for at komme ind. Der er derfor rigtig mange hænder der rører de samme taster, men ingen sprit til rådighed nogen steder.
Det er vores indtryk at toiletterne kun bliver rengjort en gang om dagen hvilket selv under normale omstændigheder er alt for lidt med så mange gæster.
Under Corona omstændigheder er det slet ikke acceptabelt.

I løbet af foråret og sommeren har vi besøgt mange danske campingpladser der tydeligvis har gjort alt hvad de kunne for at tage ansvar ifb med Corona smitte.
Det er på ingen måder tilfældet her.

Vi har i år "valgt" at droppe charterferien sydpå for at passe på os selv og andre, men efter besøget på Gammelmark sidder vi tilbage med opfattelsen af at vi havde følt os mere sikre i et overfyldt Ryanair fly på vej til Malaga.

Det er rigtig ærgerligt at ovenstående fylder så meget i vores vurdering, for ellers er campingpladsen faktisk rigtig flot og indbydende.

1  Tak, kimjN8311TR
Anmeldt d. 17. juli 2020

Der bliver gjort rent på toiletterne en gang i døgnet, ingen sprit nogen steder, kun ved informationen. Pladsen er fuld booket, så der er brug for lidt mere rengøring . Jeg savner virkelig sprit, som har været alle steder på de 4 andre campingpladser vi har været på i sommer.

1  Tak, dorthevejrupa